Tråden om: HV-fans i Sverige!

Nice, vi blir fler än fem!

Nu får det fan vara nog!

Dax att visa styrelse och spelare att detta inte är acceptabelt och vill se konsekvenser efter ytterligare uttåg ut kvarten.
Hv ska vara en ledande klubb men just nu ser det ut som ett sjunkande skepp!

Får man inte se en rejäl satsning kommande säsong så tänker jag fan inte betala in medlemskap!

Du är allt en äkta supporter du!

Det är väl när klubben har det svårt som de behöver vårt stöd som mest? Det har alltid varit ditt eget val att stödja eller inte stödja HV71, och det är fritt fram för dig att sluta när du vill, vill du bara stödja dem när det går bra och sedan sluta när det går knackigt får det stå för dig men risken är stor att de flesta ser dig som en pinsam medgångare.

Stöttar Hv genom att äta, skita, sova HV71!
Kalla det pinsamt om du vill!

Men som hängiven supporter så nöjer jag inte mig med uttåg i kvarten som vissa andra!
Som medlem så tycker jag att jag har rätt att ställa krav jämfört med “er” andra som inte är det!

Visst det är inga stora summor som medlems avgiften är på men de senaste åren är det som att kasta pengar i sjön.
För det ända styrelsen verkar bry sig om är att sponsorer ska ha det bra med oxfilé och vin medans vi hockeynördar ska nöja oss med uttåg i Kvartfinal efter kvartsfinal!

Jag vill ha mer än så och med tanke på publiksveket så måste man börja med vad HV71 handlar om och det är ishockey!

Men det är min åsikt och inte eran!

Sant, men har man en åsikt så måste man också vara beredd på att man kan få mothugg…

Jag tänker dock inte ge mig in i diskussionen om vem som är mest supporter eller ej. Tycker du att du inte vill betala medlemsavgiften längre så behöver du givetvis inte det. Jag ser inte heller att du blir en sämre supporter för det - jag är övertygad om att du kommer äta, sova, skita HV även framöver - även om du inte ger dom extrapengar för medlemsskapet. Påhoppen mot dig tycker jag inte var rättvisa.

Dock kan jag nånstans tycka att alla missnöjda medlemmar borde kanske passa på och gå på årsmötet.