Tråden om: HV-shopen!

När vi inte trodde att den skulle komma tillbaka. Här är den :smiley:

6 gillningar

Örk

1 gillning

Nån måste ha hittat en bortglömd låda längst ner i källaren. Full med kepsar som gud glömde.

2 gillningar

Hur e kvaliteten på tröjor och annat, t ex luvtröjan? Kostar ju en slant så man vill ju det ska hålla om man väl köper. Många järnspett handlat?

Jag har en hoodie som är från craft, men tycker väl att det är helt ok, men att jämföra med annan supporterhoodie som har puma, som kostar ungefär lika mycket, så är puman 10 gånger bättre.

Åh fan, annars ska väl Craft va bra grejer

Köpte en T-shirt för ett tag sedan, tycker den är snygg.

Vet inte om detta är rätt tråd, men kanske blir detta en souvenir framgent

IN och rösta vetja :smiley:

https://www.hv71.se/hv71-maskot

Å herregud. Hälften av dom kommer jag drömma mardrömmar om inatt :smile:

5 gillningar

Hälften bara?

Det var lite väl många. Kom inte igenom alla. Kanske kunde en jury sållat lite först. Den andra pingvinen #9 var ju rätt ok men koppling mellan HV och pingvin är inte helt utredd väl? :thinking:

2 gillningar

Säg hej till Hjältten Bull. HV:s nya maskot. Snart i en souvenir shop nära dig :smiley:

3 gillningar

Om man nu ska ha en maskot var det väl bra att det blev något med lokal förankring i alla fall.

Sen är väl namnet lite tveksamt.

hej alla, tycker ni att exklusivetröjan är värd pengarna?

Välkommen. Vad är skillnaden på tröjorna? Jag har bara sett ett litet inlägg på insta och där fanns inte det exklusiva valet med.

Det är väl framförallt att det är sydda siffror och loggor istället för tryckta? Mer premiumkänsla med lite rejälare tyg. Jag tycker att det är ett klart steg uppåt på exclusive-tröjorna, sen om det är värt den extra pengen är det svårt att uttala sig om objektivt. Min erfarenhet från föregående säsong är att den ger ungefär samma effekt i tv-soffan som basic-modellen gjorde säsongen 23-24…

4 gillningar

Personligen köper jag alltid exclusive när jag köper. Tycker är betydligt trevligare med loggan broderad, känns mer som en riktig tröja då.

Sen om man tycker det är värt den extra pengen får ju ens egen plånbok avgöra.

2 gillningar

Satt och funderade lite kring hv-shopen och hur usel jag tycker att den är! Här borde det finnas en rejäl uppsida att tjäna pengar och marknadsföra sig genom merch!

Det är ju ett skrämmande utbud av merch. Jag menar utbudet år efter år är typ 3-4 t-shirtar och några hoodies i olika färger som har en hvlogga över hela bröstet och med craft tryck lite här och var tillsammans med matchtröjor och lite småskit som pennfack och en hvmärkt puck!

Här borde man kunna arbeta mer med reklamföretag som roupez eller någon annan som kan utöka utbudet av merch mer än vad craft för tillfället gör. Jämför man med ex FBK eller luleå så ligger vi ju ljusår efter vad dem erbjuder.

4 gillningar

Vi ligger även efter på andra plan också. Som introt, inte låt mässigt. Tar hellre en Håå Vee än något disco jippo. Men ser man till ljusshowerna så ligger vi efter även där.

2 gillningar

Jo så är det! vill minnas att vi hade 2 raketer som gick av vid introt för några år sedan likt frölunda när dem gör mål. Men det är en annan diskussion!

Jag vill se mammor med hv-kylväska på stranden, jag vill se barn med hv-ryggsäckar på vägen till skolan, jag vill se epa-traktorer med hv-wonderbaums i framrutan, jag vill se en smällfet gubbe på mallorca med hv speedos, jag vill se grannen i hv-förkläde vid grillen, jag vill se hvflaggan vajja i flagstänger, jag vill se föräldrar i hv-brassestolar på campingar, jag vill att barnens önskelistor vid jul skall bestå av 50% hvmerch.

Tänk va vacker världen skulle bli :grin:

8 gillningar