Tråden om: HV-shopen!

God dag. Vart kommer sin leverans , som man beställt från HV-Shoppen?(internet)
Hittar inget om det… och hur vet man att det kommit xD?
Någon–?

Det är (väl) via Posten, så går det inte ner i din brevlåda så får du en avi alt sms där allt står vart du ska hämta det etc.

Och får du det då via posten så får man oftast hämta ut det på närmsta ATG-ombud.
Ex. Om du är boende på Torpa så får du hämta ut ditt paket på Linnéas tobak.

Öh det har väl inget med ATG-ombud att göra. Snarare om vilka som är postombud. Postombud på Torpa är väl f ö Ica Klostergatan. Linneas är väl däremot ombud för diverse obskyra speditionsbolag som jag inte vill nämna vid namn. :slight_smile:

Jag trodde ICA Maxi tog hand om alla postpaket nu för tiden? (Vilket förövrigt suger)

Många ATG-ombud är väl även postombud? Men ursäkta min otydlighet. Senaste gångerna jag har fått hämta paket har jag i alla fall fått göra det på Linnéas tobak då jag är boende på söder. Och då Torpa ligger än längre bort från Ica på Klostergatan så kommer nog merparten av paketen till Linnéas tobak med.

I så fall är det inte posten. I centrala Jönköping så är det bara Ica Maxi och Ica Klostergatan som är postombud numer - de tog bort en massa småombud häromåret. Däremot så är det många tobaksaffärer/ATG som fortfarande är ombud åt Schenker, DHL etc. Och många postorderföretag sänder paket med dom.

Hejsan , jag skulle vilja se en större flagga i shopen, som man kan köpa givetvis , för den vita som är där nu, tycker jag är för liten , vill ha en stor, flaggstångs-stor. Jag skickade mitt förslag till någon mail som jag hittade där man kunde skriva tips och ideér, men fick inget svar.

Så om det är någon här som kanske har hand om dessa ärende eller känner personen som tar in saker till shopen, släng in denna idén :slight_smile:

Har ett krig med min granne, men han har flera stora flaggor, och andra saker med Brynäs, och jag kan ju inte jemföra med shopens lilla flagga, men jag har 3 st flaggor och flera matchtröjor upphängda :wink: Vill ha större :stuck_out_tongue:

:smiling_imp:

Saknar även jag en riktigt stor HV flagga till min flaggstång. Vill ha en
brutal så tom Robert.76 ser den från sitt köks fönster.
Lär dock bli liv när postmannen ser den då han håller på Djugån men men
han är som han är.

Få styra upp barnen att sy upp en ordentlig flagga på syslöjden :unamused:

Alternativet att göra en egen flagga finns ju alltid :slight_smile:

Har ni brist på idéer inför julklappsköpet så hittade jag denna sida
som säljer signerade sportprylar.
Har själv inte handlat där men funderar starkt på någon av puckarna :slight_smile:

starpix.se/sv.aspx

(Lägger den i denna tråd för att slippa starta ännu en och admin får gärna flytta den)

Det är med stor sorg jag upptäcker att Hv har plockat bort bebisbody. Är ju typiskt. Eller är det bara under uppdatering?

Nån som vet när dom kommer uppdatera webbshoppen?.

Nån som vet när man kan köpa nya matchtröjan i webbshoppen?

öh, är det inte här man köper den eller vad menar du?
https://www.intersport.se/produkter/hv71-replica-2015-2016-p219513

Den fanns inte där när jag skrev inlägget. Men nu är den beställd iaf.

Nån som vet när dom börjar sälja nya matchtröjan?

WTF! Såg nu att matchtröjorna inte är släppta. Märkligt då vi lirar snart.
Ring Hv71 036-2997100(Kung Davidsson guidar dig) och Johan Freijd har garanterat svaret.

Nya matchtröjan finns till försäljning på Intersport. Gå via souvenir-länken från HVs hemsida så finns den där på Intersport webbshop.

Gillar inte att dom har snålat med det gula vid axlarna.