Tråden om HV71 (-1)

Jaså, en till som jobbar här.

Jag passade också på att få lite signerat idag.

2 gillningar

Min grabb hade fått en idol bild på förskolan idag. :slightly_smiling_face:

8 gillningar

image

3 gillningar

Någon som vet när biljetter släpps till premiärmatchen? Eller när de brukar släppas?

Runt tidig September 1-5 brukar det vara, då släpps samtliga matcher under hösten.

2 gillningar

Biljetterna släpps 30:e augusti…

3 gillningar

Andra delen av laget på jobbet idag, Kaski fick signera hedersplatsen (ryggen).

Hansson är en otroligt glad och social människa! hoppas han slår sig in sen!

Antar att ni inte missat senaste avsnittet? Har inte hittat några kommentarer om det men mod får flytta om jag missat det…

Bra podd. Lättlyssnat. Nästan väl optimistiskt denna gång men det är de ju inne på själva oxå.

Ser redan fram mot nästa.

1 gillning

Hade missat att andra avsnittet släpps, tack! Ska lyssna imorgon!

Sjukt bra avsnitt. Igen. Tycker de återigen ger en nyanserad bild av läget. Man skulle väl kunna säga att de fångar forumets båda sidor. Optimismen inför en ny säsong, det som faktiskt känns bättre i år, men också de frågetecken som finns och varför det är svårt att placera HV högre än - i deras fall - nia.

2 gillningar

Det var tydligen riktigt illa med Wilander, men nu är han på bättringsvägen.

6 gillningar

Någon som sitter inne på rapport från dagens träning?

Vilka deltog?

Vilka bar röd tröja?

Och så vidare.

1 gillning

Finns en tråd som heter Spaningar från träningar. Dock inget inlägg i dag.

Aha. Skyller på synfel och tillfällig sinnesförvirring.

3 gillningar

Gillade Hv all access del 2! Nått som slog mig som jag själv gillar i det avsnittet är kommunikationen och feedbacken som tränarna ger till spelarna. Nu vet jag inte hur Samuelsson och dom var men känns ändå som att alla är väldigt engagerade. Likaså så pratar Strålman med gruppen innan spel och Önerud med Juniorerna.

2 gillningar

Betydligt mer öppen dialog där spelarna mer får säga sitt. De är absolut mer involverade nu känns det som.

2 gillningar

Håller med. Mer raka rör och man följer upp spelarna och är mer närvarande och nära spelarna. SÅS var mer, lita på spelarnas förmågor och inte störa typ.

1 gillning

Tror också det är så sen tror jag man vill visa detta också som motpart mot förra året då det lät utåt sätt de var mer tränarna och mindre spelarna som fick komma med input. Sen givetvis fick spelarna ge input till SÅS men kanske inte på samma sätt. Som sagt de är nog mer involverad nu men man från hv media väljer fokusera mycket på detta också

1 gillning

Kollade nyss denna och njöt:

Konstaterade några saker.
Helvete vad Thörnberg och Önerud var bra.
Sundh, vilken poängmaskin för att vara en spelare i tredje(?)linan.
Snacka om att vi hade medstuds, det är ett antal mål som egentligen inte ’borde’ bli mål.

1 gillning

Just då va ju sk 3e kedjan: Arla Brithén Sundh

1 gillning