Jag tror precis som dig plus att jag tror att Lindbom möjligen återgår till tjänsten han hade innan alt SC/någon nyinrättad kombitjänst.
Beech tar 1 asscoach roll.
Tillägg såg nu att Stillman följer med AB.
Stillman, AB och Beech in.
JD och PG ut.
Nu hoppas vi på
STILLMAN - ANTON - CHRIS
Frågan är ju hur AIK spelat försvarsspel i vinter med dessa båda herrar inblandade då även Anton ju brukar jobba med just backarna.
Jag har ingen koll alls på hur de sett ut.
Om jag inte kommer ihåg fel så sa Blomqvist i podden att stillman haft hand om forwards och pp… rätta mig gärna om jag har fel
OM Stillman är på väg tillbaka ihop med AB så kan vi nog utgå från att HC’s dagar är räknade i föreningen!
Kan aldrig tänka mig att Stillman kliver in i Garden igen utan den garantin!
Tror jag också. Förhoppningsvis innebär det även att JL är ute helt (även för andra roller i klubben)
Det var väl så jag menade
Kan bekräfta att experten för ett rimligt resonemang. Källa: är medievetare.
Korrektum. Då hoppas vi på samma sak
Bara Challe som saknas nu då.
Söte Jesus. Circus Stillman är igång igen. Försöker vi sätta rekord i hur många gamla legendarer vi kan fortsätta sparka, anställa och sparka igen?!
Giv mig STYRKAAAAA!!!
Man började säsongen så, men sedan tog Anton över helhetstänket och Stille backarna/bp, det var då man började vinna.
Kontinuitet
Jag tror det blir bra med Stillman som assisterande till Blomqvist, en lite lugnare typ jämfört med den rätt eldiga Blomqvist
Tycker det är dags att offentliggöra något nu faktiskt. Kan man inte berätta om vilka spelare som stannar/lämnar?
Tack för det!
Fast är Blomqvist så eldig? Jag kikade på en hel del aik matcher denna säsongen och tyckte han såg mest allvarlig ut på bänken. Förra säsongen minns man ju " play dirty " med mera men han kanske han sansat sig lite under match? Det är ju inte som Stråhle som flyger fram och tillbaka i båset
Att anställa och sparka Stillman varannan säsong är väl också en form av kontinuitet?
Hahaha. -Jag kände det va dags att komma tillbaka till Hååve nu, såklaat.
Plats 7, tid 2:27. https://youtu.be/M0CDLnw4lzw?si=912JGTt4FhVxPTjC
Så synd att denna glädjen inte verkar finnas kvar i föreningen.