Tråden om: HV71 Dam

Är detta framfört till kommunikationsansvarig på HV71? Om inte är det en bra start. Självklart ska damerna också följas och taggas

2 gillningar

Nej, de läser ju här varje dag, det räcker gott och väl. Ska jag maila å hålla på så blir det konsult arvode :wink:
Dubletterna försvann dagen efter det noterades här.
:slight_smile:

2 gillningar

Jag tror att det är ett par nyanställningar på gång på medieavdelningen, så det kanske kommer igång inom närtid.

3 gillningar

Jag fattade det som att de skulle hyras in på uppdrag via sitt egna bolag. Men jag kan ha fattat fel. Den ena av dom vill jag gärna behålla på jobbet, så jag hoppas jag har rätt. :slight_smile:

Ja så kanske det var. Jag har inte 100 koll, utan bara nåt jag hörde i förbifarten i katakomberna.

1 gillning

Fnissar lite för mig själv.

9 gillningar

bra att vi driver på damverksamheten. tumme upp.

det är ju inte för att vara taskiga, utan för att de skall veta att det åtminstone finns vissa av oss som faktiskt vill att det blir bättre.

3 gillningar

Vet någon här om man kan se dam matchen någonstans?

Kul med inslag även från damlaget.

6 gillningar

Ingen tv-sändning på kvällens match va?

Seger 4-3 efter förlängning. Jävla märkligt att de inte någonstans gått att följa matchen, ens i text? Vafan?

6 gillningar

Bra med vinst direkt.

2 gillningar

Skumt. Kikade på YT där brukar de ju sända matcher.

Är det för mycket begärt?

Nja sänder nog bara serien där men önskvärt hade ju varit om gärna HV rapporterar hur de går mer än att bara förmedla slutresultatet.

3 gillningar

Katia Pelowich.
1+2 idag, det kan man kalla en bra start.
Gubbgissar att HV gjort sin bästa värvning till damlaget på år och dagar.

Lite bakgrundsinfo, nåt år gammal. Men men

Och en längre intervju om karriären.

1 gillning

Damernas instalista:

Elin Löwenadler

Stephanie Neatby

Julia Shaunessy

Malva Lindgren

Meja Andersson

Alva Solberg

Thea Reiermark Jörgensen

Barbora Kapicakova

Justine Reyes

Eimear Leacy

Emelie Bernhardsson

Thea Johansson

Kennedy Bobyck

Alva Johansson

Beatrice Hjälm

Ellen Wigermo

Linnéa Johansson

Leia Appelqvist

Så, det var samtliga i laget som finns på HV’s hemsida.
Copy & Paste å sätt igång taggandet :slight_smile:

8 gillningar

Nu gör vi oss förtjänt av den personal-rabatt vi har på våra säsongsplatser. Bra jobbat.

Vi borde crowd-source’a mer här på forumet. Vi får dra in en liten cowork-plugin till plattformen.

3 gillningar

Nu har jag tröttnat och droppat ett småsurt mail till webansvarig för HV med CC till Agne och Johan.

De tre nyförvärven Jade Arnone, Katia Pelowich och Riley Walsh är fortfarande inte med i truppen på hemsidan. Fortfarande en dublett och spelare utan foto eller med fel lagdräkt.

För de som vill lägga till de tre på insta så är det följande:

Jade Arnone

Katia Pelowich

Riley Walsh

12 gillningar

Bra jobbat. Det vore trevligt att se hela truppen och spelare i rätt tröja. När man som jag inte är helt bekant med damlaget men kollar på en match, så händer det att man samtidigt går in på spelartruppen för att kolla vem spelaren är. Men det har varit helt meningslöst att göra de senaste åren. Det som skapar intresse är att man faktiskt kan se vilka har vi damtruppen. Annars blir laget inget som har någon betydelse. I år har väl ändå damerna en viss chans att undvika kval och gå till slutspel. Det finns nog en chans att de placerar sig högre upp i tabellen än vad herrarna gör.
Att då inte kunna namnen på spelarna är trist

1 gillning

Utan att försvara HV, är det inte så att spelarprofilerna på hemsidorna sköts centralt av SHL/SDHL?
Åtminstone så har ju iallafall alla lag likadana hemsidor med samma spelarprofiler. Har för mig ett det har varit problematiskt innan också.

Sen tycker jag precis som ni att HV ändå kan ställa krav/ta ansvar för att detta prioriteras.