Tråden om: HV71-länkar!

Kan meddela att den nu funkar även på explorer!

Det är så att jag har en HV youtube kanal, den är den största HV kanalen på youtube efter just Hv71’s officiella kanal.
Jag gör spelar montage och har även en egen serie som heter goal of the week, där jag utser det snyggaste Hv målet varje vecka.
Kolla gärna in min kanal, och sprid samt prenumera om ni gillar det ni ser. :slight_smile:
youtube.com/user/HV71Filmer

Jag hade lite tråkigt så jag klippte ihop säsongens alla mål…
youtu.be/iWP4IAMNnu8

Vad jag ser så finns det ingen tråd med hv-relaterade youtube-klipp.

Börjar med att posta ett klipp jag precis la upp på min kanal:
bit.ly/12hRyMJ

Edit:

Fyller på med några hv-relaterade kanaler
Hv71 - bit.ly/YW0XeU
Per ledin - bit.ly/YW0zwY
Noah Welch - bit.ly/YW0Obv

Slog ihop Youtube-tråden med HV-länkartråden och flyttade den till HV71-kategorin där den bättre hör hemma än på “Forumet och HV71.se” :slight_smile:

bra jobbat dekman. :smiley:

Nu är den äntligen ute lämna gärna en tumme upp och en kommentar då jag har lagt ner rätt så mycket tid på detta. Hoppas att ni gillar filmen!
HV71 - Vägen tillbaka 2012 youtube.com/watch?v=JmoolqHpwbI

Är det här ett skolprojekt? I så fall kan jag se ett bra betyg för det.
Fast den hade ju lika gärna kunnat heta “HV71 highlights 2012”, typ, för jag förstår inte riktigt vad “vägen tillbaka” syftar på även om jag förstår tanken bakom det.

Missförstå mig rätt, den är bra gjord och jag gillade den men titeln och innehållet tycker jag inte relaterar till varandra.

Musiken tog slut mitt i filmen och började om på nytt, vore en ide att fixa till sån innan och inte bara loopa samma slinga om och om igen.

Bra jobbat! Vägen tillbaka till SM-guldet antar jag att du menar :wink:

Som sagt tycker jag att du har gjort ett riktigt bra jobb då jag antar att du inte har gjort många filmer tidigare. Fortsätt skapa filmer så kommer det bara bli bättre o bättre! Ska jag ge lite kritik så skulle jag nog lägga lite mer kärlek på musiken - låten passar inte så bra och som någon annan sa så klipper du i mitt i videon.

Tummen upp!

Alltid kul när fans lägger ner tid på liknande saker. Uppskattas alltid.

Snyggt gjord film och bra musikval. Men jag ska vara ärlig och säga att trodde den skulle vara bättre och längre och lite mer ‘exklusiv’. Titeln passar inte, som någon annan sa till innehållet, men som sagt, all respekt till dig du har gjort ett bra jobb!

6/10 :slight_smile:

CMORE (som jag inte gillar sedan tvSKIT köpte upp canal+) hade två trevliga inslag från Kinnarps under gårdagens sändning, de finns att tillgå under tvSKIT’s play funktion, men oxå genom länkarna nedan:

CMORE granskar arenorna

Thörnberg vs tjomme

Jag har aldrig varit i fjällräven eller vida arena, men är det någon som kan ge lite info om vad det är som gör att de är bättre än Kinnarps? Jag kan inte fatta att folk gillar globen…

Om det är det som sändes igår så är tjommen Thomas Johansson. Rätt känd hockeyprofil

jo, han kallas även “tjomme”.

facebook.com/photo.php?fbid … =1&theater

IN och gilla på Facebook så att Gustaf Wesslau vinner matchen mot Frölundas Joel Lundqvist!

Såg just att Mattias Karlsson startat en videoblogg på Hockeyroom.se. Spännande att följa…

Länk till Mattias videblogg på Hockeyroom.se.
[url]http://hockeyroom.se/spelare/visa/10-Mattias-Karlsson-HV71[/url]