Tråden om: HV71-länkar!

För er som har missat gjorde jag en film om Brett Sterling, som har fått oerhört bra feedback till och med Brett själv skrev till mig på twitter och sa att den var riktigt cool! :sunglasses: (Kolla min twitter om ni inte tror mig HV71Filmer eller min facebooksida)

youtube.com/watch?v=jooMSatMZ8I

Video om Jesper Fasth: youtube.com/watch?v=HJwSK_V1j-8
Alla målen HV71 gjorde under säsongen:
[Del 1] youtube.com/watch?v=EqP5LQsFZhQ
[Del 2] youtube.com/watch?v=evg7BlI2sww

Har även några videos på samma kanal där jag filmat från sittplats. :slight_smile:

Härligt, bra jobb EmilJ! :wink:

Tack! :slight_smile:

Håller med tidigare inlägg, tackar så mycket !! :smiley:
Du måste ha lagt otaliga stunder för att klippa ihop detta ?
Om suget va stort efter ny säsong så öka de rejält nu.

Har nån tid över så vore det skoj med ett en film med Riley Holzapfel : )

Hehe, tog faktiskt inte så lång tid. Hämtade klippen dagen efter varje match, så la ner max 20 minuter per dag. :slight_smile:

Om jag räknat rätt så typ 1200 minuter som blir 20 timmar, för mig är de ändå mycket tid även om de vore 20 min per dag som du sa. Dock riktigt kul att de finns folk likt dig som tar tiden att sätta ihop videos och dela med sig av de till oss andra :smiley:

Bra sätt att fördriva lite tid efter skolan på. :slight_smile: Kommer förmodligen att göra likadant nästa säsong, dvs alla målen uppdelade i 2 videos, förutsatt att jag har tillgång till materialet.

youtube.com/watch?v=0VMpnwwcRVo&index=8

Film om Toni Rajala jag gjorde :slight_smile:

Tummen upp och vacker film, EmilJ :slight_smile:

Rajalaaaaaaa :wink: , Grym film, EmilJ.

Tack! :slight_smile:

Snygg film Emil! Grymt gjort.

Gjorde en bakgrundsbild som folk gärna får använda. :slight_smile: Blev rätt nöjd med den.

i.imgur.com/OPgVCmd.jpg

En liten HV-film som jag gjorde för ett tag sedan, suttit på den ganska länge men bestämde mig för att ladda upp den nu :slight_smile:

youtube.com/watch?v=XzWdHmRPxRg

Riktigt bra jobbat, bra skit! :smiley:

Tack!

Inte sett om någon lagt ut denna tidigare, men det är en riktig skönhet till tackling av Pilut mot Djurgården.

Danke Schön RexOz. Stor tumme upp.

Underbar tackling och framförallt mot korrekt lag. Mera sånt HV-fans och inget med Lance Ward? Ekgärds :smiley: