Tråden om Hv71:s medlemsmöte den 8 Februari 2016

Jag kommer tyvärr ej att kunna närvara på mötet den 8 eftersom jag är fast i Karlskrona med jobbet.

Jag liksom många andra är nyfikna på vad som nämns på mötet. Vad presenterar Hv71 för information, uttalande från huvudrollsinnehavare såsom styrelsemedlemmar, Johan Hult & hans namne Lindbom är mycket intressant. Av värde är även medlemmars åsikter & frågor.

Så varsågod att diskutera, vilka frågor kommer ni att ställa eller vilka frågor vill ni ha svar på?

Jag har anmält mig till medlemsmötet men det ser ut som om flygbiljetterna skulle landa på 22000:- t.o.r. och jag vet inte om det är värt så mycket pengar att få höra att “vi tror på vår trupp” och “vi sitter lugnt i båten”…
Jag hoppas att någon annan härifrån ska dit så att vi kan få lite info om vad som sägs. Jag skulle te.x. vilja veta hur man tänker runt vikande publiksiffror? 5805 måste vara något slags rekord i negativ riktning.

Tror inte jag kan få svar på mina frågor ändå så känns meningslöst att närvara.

Låter löjligt men tror inte Ekelund eller Hult kan svara på vad de tycker om Lindbom som HC då de inte vågar stå och säga att det inte var något geni drag från deras sida att anställa honom med facit i hand. Samt om de tycker att de gjort några felvärvningar i år?

Om de nu hade svarat så hade de stått bakom varandra och tyckt de lyckats bra med alla poster vilket hade gjort mig skogstokig på det svaret! Så för allas trevnad på fikamötet så håller jag mig hemma så ha det så trevligt!

Du kanske inte kommer ihåg det, men vi tillfrågade en jävla massa tränare innan Lindbom tackade ja. Inget genidrag, visst, men ingen annan ville träna HV.

Fråga vad det är som hänt med topp klubben hv71

Före detta…

Så som man bygger laget, ledarstaben, chefer osv så kommer det dröja lääänge innan vi får se Hv vara ett topplag.

Man skulle ju vända på varenda sten sas det inför den här säsongen. Inte många fynd under de stenarna. Det Hult och kompani är bra på är att tala med klyschor, det lovas runt men hålls tunt. Tråkigt men det är jobbigt att vara Hv supporter idag och se hur den här familjen mer eller mindre förstör det vi älskar, inte för att man vill men för att man inte är kompetent nog

M håller med 100%

Så… vad hände?

Tacksam för info