Vad gör ni på fredag klockan 19.00 då?
Bra fråga. Jag undrade samma sak i Abbot tråden men det ledde bara till att mods låste den så fick aldrig svar på min fråga.
Är han kvar, och om inte när lämnade han? När slutade vi betala lön till honom? Och om han är kvar, vad gör han exakt?
Har för mig att Björn fick frågan för ett tag sen och svarade att Chris har lämnat och påbörjat sitt arbete på andra sidan Atlanten. Nu minns jag inte exakt när i tid detta var, men skulle säga att han lämnade runt årsskiftet (?)
Känner glädje över att jag inte har något att göra!
Kanske kolla ikapp de sista avsnitten av bäst i test med familjen. Inte kolla på ishockey iallafall!
Sista avsnittet med vinnarnas vinnare var jävligt roligt ![]()
Känns tomt idag. Vad ska man nu hitta på?
Ja det är intressant. Vad fyller man Ångest-hålet med när Ångesten inte är i hålet?
På fredag ska jag dricka öl i Wien. Det blir trevligt. Och trycka F5 på forumet.
Andas, njut lite av att det kunde varit fucking värre, betydligt.
Sant. Och jag njuter. Tråkigt bara att matcherna är slut. Känns som ett sekel till träningsmatcherna drar igång.
Förstår dig, man saknar redan HV (konstig nog efter det här) Men går inte att understryka nog hur man gärna tar det här läget. Fucking skönt är det.
Mycket snack om Anton och att han skulle vara okompetent, omogen, mobbning mot spelare etc. Är detta något ni har belägg för eller bara något ni tycker på känn? Om detta har något med den “hemliga situationen” att göra, så kan jag tycka att det är hög tid att avslöja detta nu. Blir ju väldigt suddigt tycker jag när folk uttalar sig om en situation vi andra inte vet.
Det som är diskuterats kring Anton så här långt, är allt baserat på vad som finns publikt i media.
Resten återstår att reda ut och om det spekulerar vi inte.
Ok, ungefär tidsram för när detta andra blir “publikt”? Man blir ju självklart nyfiken på vad detta kan innebära när det kommer ut.
Det gäller att ha Tålamod och Kontinuitet.
Han är center. Vore kanon om han kom.
Det gäller ju att vara seriös och forumet skall inte vara en bullshit-kanon. Vi skall inte basunera ut saker vi hör utan att ha på fötterna eller innan vi gjort en analys av vad resultatet blir av att sprida saker och ting. I vissa fall går vi inte ut med saker alls, pga en mängd olika anledningar, oftast för att skydda individer då informationen vi får till oss inte har med supporterskapet till HV att göra, eller medlemskapet i föreningen.
Den enda anledningen till att vi rör i grytan just nu är för att det började spekuleras här om dittan och datten. Saker som vi redan tagit upp med föreningen. Det är många av oss som skickar email till föreningen i olika former och med olika budskap, för att vi bryr oss och har funderingar. Det är en sund kultur när medlemmar och förening kan kommunicera om olika saker.
Ni som tror att vi sitter inne på något fett scope som kommer omkullkasta världsordningen kommer bli besvikna. Samtidigt verkar vi, ni, alla som kontaktar föreningen, för att göra saker bättre. Så även vi, denna gång.
Så det du säger är att jag måste släppa teorin om att det vilar en linköpingsvampyr under HG som suger energin ur alla HV-spelare?
Den kan vi verifiera direkt. Ingjuten i bottenplattan, tillsammans med Jimmy Hoffa.
Stor säsongsgenomgång av HV från Hockeysverige: