Ja skulle det vara något som bestäms senare hade det stått TBD, men det kanske bara är en felskrivning.
Förnyade precis mitt säsongskort. Än mer taggad nu!
Tecknade precis +allt på JP för 0 kr i 2 eller om det var 3 månader. Ingen bindningstid. Så det är bara att säga upp efter träningsmatcherna varit. Med +allt kan man se Expressens livesport. Tecknar man på Expressen så kostar det 125/månad.
Tips från coachen, säg upp strax innan det går ut så får du erbjudande om att förnya erbjudandet. Så har jag gjort i två år nu.
Kollade på höjdpunkter från avgörande matchen i kvalet. Vi har visst fans i Grekland att döma av översta kommentaren(eller iallafall grekisktalande fans) coolt!
Det där är bottar.
Matchtröja presenterad: https://x.com/HV71/status/1953095065959555318/photo/1
Snyggt med Namnet ovanför men annars inget speciellt…
Gillar nya tröjan skarpt. Mycket snygg
Lite för mörk blå i mitt tycke. Upplevs nästan blåsvart ibland. Vill ha den blåa färgen från tidigt 2000 tal tillbaks
Snyggt! men jävlar om det hade varit gula axlar också.
Jaha, vart är de gula axlarna då?
Håller med, den gamla blå färgen är snyggast. Ibland kan den här blåa uppfattas som svart gul.
Vad tycker vi om den nya matchtröjan? Personligen ville jag se en stor förändring. Typ som Paris skriver, en ny blå nyans (i det här fallet en nygammal nyans från tidigt 00-tal). En rätt stor förändring blev det, men kanske inte den jag ville se. För mycket Växjö, plus att det tar fokus från vår vackra logga.
- Fågel!
- Fisk!
- Mittemellan…
Tänk om de inte vart reklam då hade den vara riktigt snygg. Reklamen blir lite plottrig tyvärr men inte mycket o göra åt. Den känns liter retro/plane vilket jag gillar
Tänker att bortastället kommer bli snyggare än föregående års iallafall…
Tycker att det slängs på någon ytterligare reklam varje år. Börjar bli ruskigt plottrigt nu, senaste tillskottet är väl FC Gruppen. Visst, den är inte stor men det blir som sagt mer och mer plottrigt.
Tröjdesignen i sig tycker jag är helt ok, om än lite tråkig, men mängden reklam kring axelpartiet fram stör mig ganska mycket.
Inte imponerad. Tråkiga axlar och på TOK för mycket reklam på framsida/axlar. Synd. Hade höga förväntningar. Fisk. Bottenlevande Catfish.
Ändå en ganska avskalad tröja vilket är positivt. Tycker att vi är bäst i ligan på att få reklamen att smälta in på ett naturligt sätt.
En stabil 4+ tröja. Vi kommer ha snyggaste tröjan i ligan denna säsong också, vilket vi har haft sen jag började följa ordentligt 1989.
Jag skulle dock gärna se att Husqvarnas vit/röda tröja (försäsongströjan) blir vårt officiella tredje ställ.
Edit. Den spelade min farfar i