Tråden om: J20 & J18!

Nej, inga seriematcher ännu! Har för mig det var något med ryggen? Får kolla med Anders imorgon!

Seger mot FBK! hv71.se/blog/11/2012/09/uddamals … rjestad/83

J20 vann hv71.se/blog/11/2012/09/segersvi … tsatter/84

J18 föll efter en svag tredjeperiod hv71.se/blog/11/2012/09/j18- … eperiod/85

Du gör ett bra jobb, Timpan! All cred till dig och HV som tar juniorbiten på allvar.

Timpan du som har riktigt bra koll på juniorlagen, hur har Lawrence Pilut sett ut?
Jag har endast sett en match i år (ska försöka bättra mig) och i den matchen så var han riktigt bra.

Han har sett riktigt bra ut! född 95 men spelar redan i första backpar med mycket speltid i både powerplay och boxplay… Har nu levererat sju ass på sex matcher om jag inte är helt fel ute!

Ännu en talang som troligtvis/förhoppningsvis fortsätter att utvecklas och i framtiden tar en plats med A-laget.

Men som sagt, han har spelat över förväntan för min del!

Timpan: Erik Andersson, hur kommer det sig att han spelar i fjärdekedjan? Om jag inte minns helt fel hyllade Bama honom rejält ifjol.

Man brukar köra ganska uppdelat med speltiden ändå, ingen kedja som får 25 min och en annan fem utan tror man kör ganska spritt, den som är hetast för dagen får spela mer…

Erik är 94 vilket innebär att han kan lira ytterligare en säsong (utöver) denna så räkna med att han får spela i högre kedjor nästa säsong… Måste även tillägga att årets trupp känns starkare än på väldigt länge! I år kan det tom räcka till guld om man fortsätter med samma spelsätt som nu

Första förlusten för J20: hv71.se/blog/11/2012/10/forsta-f … for-j20/89

Matchens giganter var Jimmie Jansson och Rasmus Bodin,
Jansson spelar oerhört säkert och blir inte förvånad när han får chansen med juniorlandslaget!
Bodin tillbaka från sin skada idag och går in och spelar tufft och hårt precis som han ska göra, när Bodin är framför mål är det ingen som rubbar honom!

Ikväll klockan 19:00 tar HV71 J20 emot Färjestad i Kinnarps Arena, perfekt uppladdning för morgondagens match!

Fri entré och riktigt underhållande hockey, vad finns det att tveka på? Ses där!

Glömde lägga upp igår men HV tog en straffseger mot FBK hv71.se/blog/11/2012/10/straffvi … mot-fbk/98

J18 körde över Växjö, vann med 13-0!

Ny förlust för J20 hv71.se/blog/11/2012/10/j20-foll … llning/106

Idag har J18 match hemma i KA när man möter Smålandsrivalen Troja, matchen börjar 19:00 och givetvis fri entré!
Be there!

Återigen… Skyll er själva som missar juniormatcherna! Idag vann J20 med 7-6(!) mot Tälje! hv71.se/blog/11/2012/11/sanslos- … -poang/108

Det stod mellan Sverige (Zlatan) mot England och HV71-SSK. Nu i efterhand så är jag hyfsat nöjd över att jag valde Sverige-England :wink:

Sandberg me hattrick och GWG, hoppas han får chansen i JVM

hv71.se/blog/11/2012/11/full-pot … -skane/110

Som rubriken säger, HV71 tog sex viktiga poäng när man intog Skåååne!

J20 klara för Topp 10!

hv71.se/blog/11/2012/11/j20-klara-for-top10/118

Dags att åka och kolla på när J20 möter Malmö…kan bli riktigt bra :slight_smile: