Tråden om laglig streaming av HV71s matcher

Hittade ingen tråd så skapar en ny: Nån som har koll på om de båda träningsmatcherna mot Malmö resp. Frölunda på torsd och sön streamas någonstans?

Hv71 - Frölunda går på cmore sport.

Ok, tack! Ingen stream nånstans av Malmö matchen imorgon?

Jnytt sänder matchen mot Malmö.
jnytt.se/article/jnytt-livesander-hv71/

Underbart!

För er som studerar har även Cmore studentrabatt på abonnemang (tror 70kr billigare per månad)

Sugmore höjer priset för webstream med en hundralapp efter 11 sept så om ni vill ha skiten för 299 kronor så signa upp innan dess. Ber till gud att dom gjort nånting för att förbättra deras skitplatform och att dom inte kör med stenålderstekniker som Silverlight fortfarande.

Någon som har sportpaketet just nu som kan bekräfta om det blivit bättre?

Dela på et abonnemang om ni har möjlighet. Jag teckande Cmore Sport för 214:-/månaden de första 6 månaderna. Ingen bindningstid. Då får man även tillgång till Cmore Play vilket min polare utnyttjar medan jag kollar via boxen. 107:- i månaden för alla matcher är rätt OK. Visserligen får man pröjsa ytterligare någon månad eller två utöver de 6, men ändå en bra deal.

Finns väl typ ingen som lämnat Flash/Silverlight än. Dock börjar flash fasas ut ur webbläsarna.Tror det bara är Chrome som har kvar det fortfarande? I vilket fall leder det till att streamingsidor måste börja använda andra, nyare, alternativ vilket är bra.

Vanligare nu med HTML5 än Flash player

Inte på svenska sidor iallafall, verkar det som.

Bra idé! Nån som vill kolla via boxen och få hälften pröjsat? skicka pm