Samma här. Var i SAP-center och kände samma sak. Plus för att man får dricka IPA i biostol och kolla hockey live.
Priserna för biljetter och matchtröjor ska vi inte ens prata om.
Samma här. Var i SAP-center och kände samma sak. Plus för att man får dricka IPA i biostol och kolla hockey live.
Priserna för biljetter och matchtröjor ska vi inte ens prata om.
Tack för tipsen, blir förhoppningsvis en resa under detta året.
Kollade Ottawa - Washington, Ottawa vann men jag såg inte slutet för jag var så nervös. Matchen slutade 4-3
Ganska intressant att se en målvakt som Högberg i NYI. Väldigt bra och dominant i LHC. Fullständigt ihålig i NHL. Som en NHL-version av Lassi Lehtinen. Allt går in.
Vill inte vara elek men hur kan du vara nervös för en av 82 grundseriematcher? Du måste ju vara ett nervvrak i maj. ![]()
Ha ha ha! Det e lugnt, får en hysteriskt kul bild i huvudet, ungefär som en urkramad svamp. ![]()
NHL går ju snabbare än SHL och det blir då större risk att något blir fel. Om det är ett lag som man vill ska vinna över ett annat (även om man inte har det som favoritlag) och det går snabbt kan man bli lite nervös för att det ska gå För snabbt och att laget då förlorar. Även om varje match kanske inte är lika viktig beroende på hur det går i stort så handlar det om poäng. Med få poäng går man inte till slutspel, därför är varje match om inte livsnödvändig så viktig nog, så därför.
För övrigt håller jag på Calgary men jag tar random Kanada-lag över vilket USA-lag any day. Vilken blandning det där blev då.![]()
Hoppas den här förklaringen var bra nog
Gillar/älskar man country kan man ju kombinera musik och hockey i Nashville. Har inte sett någon match iofs men arenan ligger mitt i smeten bland alla barer och restauranger med livemusik.
Ullmark borta pga personliga skäl.
Läser man kommentarerna på Facebook verkar den gode (kn)Ullmark gjort en Hannula. Eller Jämtin.
Liiiiite pinsamt om det stämmer.
Det är väl en sund sak att vara skeptisk till mycket som man läser och tänka efter vem som säger vad, kolla källor och så.
Det är ju dock precis det ryktet som har lett till detta uttalande från klubben. Eller ja, ryktet innehöll ännu mer. Och det ska ha startats från ett twitterkonto som var någon vecka gammalt, helt utan källor såklart.
Finns egentligen ingenting som tyder på att det inte bara är skitsnack.
Inget gök utan eld.
Bruins slog alltså Rangers med 10-2 nu. Hit med deras anfallscoach!
Nu spelar Winnipeg mot New Jersey, de spelar i Winnipeg.
Okej…
Just denna delen kändes extra viktig. Jag är där till tredje powerbreak!
Jaha