Vi värvar iaf shlrutin, vilket är sjukt viktigt. Hv är väl det lag i ligan som har minst shlrutin? Hanzl kan vara riktigt bra. Jason krog var ju jävligt bra när han var 38. Men… Först ska vi klara shlkontraktet. Orkar inte bry mig när inget är klart.
Jason Krog… ![]()
![]()
![]()
Inkompetent
Bara förnamnet
Sa inte Lindbom att anledningen att man värvade Nubben va för hans breda kontaktnät! Menar Lindbom Timrå som brett kontaktnät?
Alltså jag börjar oroa mig för att gubben är senil. Han bara återupprepar samma värvningar som han redan gjort förrut
, skratt emoji men egentligen gråter jag
Nubben är go gubbe!
Största hjälten
Jag håller med mr Norrland. Om det inte är den rakaste av feedback så vet jag inte……
Åk hem
Stanna där
Vi värvar alltså nubben för att etablera oss i shl. Kan det vara den sämsta rekrytering vi nånsin gjort? En nubbe som inte lyckats med ett jävla skit under hela sin karriär. En nubbe som med stor sannolikhet sänker ner oss i Hockeyallsvenskan. Bra beslut hv. Jag ger upp nu. Nu drar jag till Branäs med familjen och kommer inte kolla nått mer på denna skit.
Hans specialitet är ju att balansera på strecket mellan Shl och HA
Många nubbar kan leda till alkoholdemens, något som kommer drabba många hv-supportrar av matchtrådarna att döma. Nubben har knäckt folkhälsan i jönköping.
Sparka honom innan barnafödandet är noll och skrumplever något alla går runt med.
Scrolla upp och läste de första kommentarerna om Nubben precis när han skrev på för oss. Längtar tillbaka till den tiden då man var naivt ovetandes om vilket helvete som skulle komma.
Jag var nära att svälja min egen tunga när de tog in Nubben. Kände mig uppgiven trots att vi gick upp i shl.
Edit: Jag undrar hur han sålde in sig på intervjun. Han kan knappt få ihop en hel mening när han talar. Han säger aldrig något konkret.
Intressant att han ens var på kartan med tanke på att han gjorde mot Frölunda vad han gör mot oss…
Hans hjärta är hos Timrå och vill dränera storklubbarnas kassor! Frölunda såg det men Hv ska ångar på med en trupp på 70miljoner.
Allsvenskan är nära nu …
Varför är han fortfarande kvar???
Fuck me.