Tråden om: SHL

Bra spanat @BrandX! Snacka om plastklubb, fiii faan!

8 gillningar

Har lite svårt för när en fanbase till största delen består av folk som inte stöttar laget särskilt mycket i motgång.

2 gillningar

Se till att rensa sökhistoriken så inte datorn/telefonen blir smittat av något.

3 gillningar

Orkade inte läsa något nämnvärt men la märke till namnet Martinsson i något inlägg…man har väl en reptilhjärnereflex som registrerar det autonomt och skriker VARNING antar jag…

2 gillningar

Kanske var detta, skulle precis posta! :smiley:

3 gillningar

Ha ha ha, ja usch vilka vibbar :sweat_smile:

1 gillning

Påminner om när jag inför denna säsongen stod och drack öl, spelade bowling och snackade lite med en VLH supporter, gratulerade till Martinsson. Han tittade på mig som om jag vore ett frågetecken.

2 gillningar

Jag med. Lökars har ju inte haft en riktig motgång eller några tuffa år sedan dem tog klivet upp. Dem har växt med uppgiften och tillslut fått bästa utdelning. Kan vara en anledning. Är också en relativt ny förening och stadens befolkning har väl inte växt upp med föreningen i generationer som i ex Jönköping.

1 gillning

Vore jäkligt smutt om man kunde få in Chris Abbott som SC (utan brorsan). Inte ett pjåkigt lag han har satt ihop. Tidigare ledare och spelare (t.o.m. kapten) i klubben dessutom. Lyft på luren HV!

1 gillning

Bichsel och Everberg, fy fan va bra dom är!!!Skulle mycket gärna se dom i Hv!

Färgkombinationen på deras forum är inte det vackraste för ögat :smiling_face_with_tear:

Ytterligare ett genidrag av Nubben. Värva Martinsson för att sedan skicka på honom på Växjö. Värt varenda krona.

8 gillningar

Har funderat i samma banor.

Rögle-bygget är ju sjukt bra.
De har ju tydligt hittat kvalitetsspelare.

Kommer ihåg ett äldre reportage där Abbot jobbade med en yngre analytiker (statistik/data).

Skulle det kunna vara nåt?

Är han bättre än Nubben på att hitta kvalitet & talanger? :slight_smile:

2 gillningar

Martinssons topplock gick precis. Sätter dödsstöten för Växjö i detta slutspel :smile:

8 gillningar

Såg ni Martinssons slashing på Everberg? Herregud vad dumt!

4 gillningar

Martinsson :man_facepalming::man_facepalming:

1 gillning

Bra Martinsson, visa Hv hjärtat

3 gillningar

Martinsson ja jävlar :smile:

1 gillning

Rögle har precis vänt ett 0-2-underläge i semifinal 4 mot Växjö, till ledning 3-2. 9 minuter från att Rögle slår i både FBK och Växjö med 4-0. Galet.

10 gillningar

Heja Rögle!!