Tråden om: SHL

Du vet att du är nära livstidsbann när du 1) publicerar en ai-bild, men än värre 2) postar en tänkbar Silver-logga och att 1) och 2) görs i samma inlägg dessutom :wink::blush::sweat_smile:

10 gillningar

Jag fattar :sweat_smile:
Det jag ville visa var bara hur enkelt som kan göra en som inte är lika ful? Nu ska dom välja(?) mellan dom kanske 2 fulaste loggorna som finns? Men skit ska skit ha antar jag :hugs:
Förresten tycker jag mods är som bästa dom finns fjäsk

2 gillningar

Alcen har gjort ett fantasikt jobb rent resultatmässigt då brynäs träffat rätt med det mesta. Däremot så tror jag brynäs ligger väldigt risigt till om 2-3 år igen eftersom alla de bärande spelarna är inne på sina sista år.

Hur många bärande spelare har man inte över 34 år? Och vem skall axla bäckis, rödin, silverberg eller johan Larssons roller om 2 år?

Lyckas Alcen naila dem ersättarna skall han ha en eloge som en av de bästa sportcheferna i sverige.

3 gillningar

En klar förbättring. Du har polerat en bajskorv. :joy:

2 gillningar

Jag hör att det viskas om att det inte blir någon plats för ett Little Lion i Silverköpingsklubben i år.

1 gillning

Och jag hör att det viskas att Fanten tvingas lägga ner karriären.

3 gillningar

Som Broc Little… Respekt ändå för den spelaren🥈

3 gillningar

Vrana klar för LHC. Blir Pilut klar för oss?

1 gillning

Tror väl inte att det blir kval för Silverköping om Vrana kommer. Iofs, med tanke på hur svaga trupper Leksand, DIF och Örebro t.ex har var det nog aldrig så troligt.

Men dom kör på en huvudtränare som aldrig varit i HC innan samt en assisterande som aldrig varit tränare innan. Sen kanske lite väl framåttungt lag? Fanten om han ryker också är ju ett stort tapp.

Djurgården tror jag inte man ska underskatta ändå, dom är nog med i botten 6 men tror inte dom kvalar. Jag tror Leksand och Timrå får det tufft. Leksand måste väl ha seriens svagaste backsida

Jo, Silverköping tar ju en stor risk med tränarna och Fanten är ju ett tungt avbräck. Leksand har seriens absolut svagaste lag överhuvudtaget på pappret skulle jag säga. Nervös säsong för alla leksingar.

Riktigt bra värvning av LHC.

Nja, jag hade inte velat ha hit honom.

Fast killen snittar över 0.50 per match i Nhl på över 400 matcher. Visst har det funnits problem utanför isen men en bra spelare är han absolut.

1 gillning

Sylvass spets, hade tagit honom alla dagar i veckan. Kommer dock inte göra skillnad då Silver aldrig vinner något ändå.

3 gillningar

Jo, de har 4 nu i topp-6 som har lite cirkus utanför isen så riskerna för lite kaos under säsongen är goda. För en utomstående.

Vrana lär ju inte vara gratis

Ingen bra backsida med Fantenberg borta. Tror inte Lennström och Bernhardt. Svag målvaktspar och en oprövad huvudtränare. Blir lite framtungt.

4 gillningar

Kanske helt gratis för LHC.

Om han tvärvänder och väljer annan klubb nu efter att LHC-fansen firat hans ankomst i förväg.

1 gillning