Tråden om: SHL

Förutsatt att han mår bra nog för att spela hockey.

Även om jag inte gillar lhc så är det svårt att inte unna Vrana en comeback.

1 gillning

Tog lite tid att få ordning på “mitt” rum efter flytten, men nu kan det få bli många fler löpsedlar :joy: hoppas det inte dröjer lika länge till nästa iaf….

5 gillningar

Du har inte bemödat dig med att kolla laguppställningen och sen jämfört den med Växjös? :laughing:

Om jag ska vara diplomatisk så är det väl 4 spelare från topp 9-forwards som är med, övriga spelare är från HA eller juniorer. Dessutom minus Lennström och Fantenberg. Och Vrana…

https://x.com/LHChockey/status/1953844995762344111?t=fIe4b1UzOdAOxzBS-ddrug&s=19

Hade du andra förväntningar kanske?

Dom lär få klara sig utan kapten. Finns helt enkelt inte plats för ett C på tröjan…

Snyggt! Men du… skaffa en galge.

4 gillningar

Nej nej det ser mer rough ut sådär, som en riktig stålman som kommer hem från en tuff arbetsdag i stålverket :wink:

Det är inte vackert

Blod, svett och tårar

2 gillningar

Ser ut som att någon hängt sig och sedan har skelettet med tiden fallit ur tröjan.

“Norrland Chainsaw Massacre Chic”

2 gillningar

Varför spelar de ens en träningsmatch så här tidigt på säsongen om halva laget saknas?

Ehm, den är svår för mig att svara på. Man spelar träningsmatcher i augusti. Många av spelarna fick känningar under veckan och vilade av säkerhetsskäl. Hur sent kan man och bör man ställa in matchen?!

Jag har inte svaren, men det fanns ett skäl till att det såg ut som det gjorde. Hade nästan väntat mig mer mål i röven

Kvittar om Silver ställer upp med ett P10-lag på isen, alltid skönt att se dom åka på däng och bli nollade. Att det är just Växjö som gör det förstör det en aning dock…försäsong är alltid försäsong men likväl en bra start på densamma.

3 gillningar

Det tvivlar jag inte en sekund på, och det tänker jag inte ta ifrån dig. Men det var å andra sidan inte det jag kommenterade på.

Plast släppte alla sina hemmabiljetter idag - gissar att de behöver lång tids integral för att få åtminstone några random felköp från innebandyentusiasterna för att nå halvfullt i arenan.

3 gillningar

Pilut verkar inte vara Silverköpings huvudspår då iallafall. Artikeln är låst så jag vet inte vem det är, men det är ju uppenbarligen inte Pilut :squinting_face_with_tongue:

Mikko Kokkonen

1 gillning

Tack! Aldrig hört talas om, blir väl en chansning för LHC som ersättare till Fantenberg av alla spelare dessutom

Finns en back i Ilves som kan clubben och ligan. Kör!

6 gillningar

Om Mikko Kokkonen: “– Han kommer att bli viktig i boxplay och när det kommer till att få fast folk i egen zon.”

Vår tidigare backuppställning var ju bra på att få fast folk i egen zon. Hoppas att han är lika bra på det.

Kokkonen till vänster men vilka är de andra två? Måste vara från något JVM?

JVM 2021, Anton Lundell i mitten och Ville Heinola till höger.

1 gillning

Tack!