Tråden om: SHL

jag hade för mig hans aut gäller bara om inte gick till annat SHL lag? Om så är fallet borde LHC stämma Kovacs.

SHL största ego och har ingen lagkänsla

Det betyder också att forwarden “köps loss” från LHC, eftersom han är klar för en SHL-konkurrent.

Vem fan vill spela i LHC?

Tycker det hela är ganska uppenbart faktiskt.

6 gillningar

Va?! :thinking::wink:

Solklart

Anaheim tar över Marcus Nordmark från DIF efter typ fem matcher i DIF:s a-lag

Jag skrev fem matcher mest som ett skämt, men det var inte långt ifrån :winking_face_with_tongue: informationen på eliteprospects är inte uppdaterad, men den lär väl komma. Då ska väl inte Nordmark inleda i NHL som nyckelspelare i Ducks heller…

Lyssningstips

1 gillning

Brynäs är efter Cluben det vidrigaste laget i Sverige.

Varför då? Jag frågar eftersom jag undrar hur du tänker. Egentligen har jag inget lag som jag ogillar extra men om det skulle finnas ett skulle de nog vara DIF, för att de är från Stockholm, LOL.

Länge sen jag var aktiv i forumet nu, vad tror alla om kommande säsong blir det en lika jämn säsong som det brukar? :blush:

Vi har redan gett upp. Lika bra att du gör det också. Kika in framåt jul om du har lust….

Nej men sluta nu, inte ge upp på förhand!

1 gillning

Jag håller med, det vettiga vore väl att vänta och se hur det går. Förhoppningsvis kommer det gå bättre nu när vi har en ny tränare, men hur bra laget är vet jag inte.

1 gillning

NE är ju känd för att kunna sätta en bra defensiv, har man det så kvalar man inte. Det finns alltid 2 lag som faller igenom defensivt.

3 gillningar

Peter DiLiberatore
namnet på Malmös nya back
så jävla cool

låter som nått taget ur filmen Gladiator :rofl:

vill också heta DiLiberatore

3 gillningar

Borde värva björklövens Didomenico och Malmös Diliberatore bara på namnen.

3 gillningar

LHC tar in Johan Johnsson på korttidskontrakt.

Skulle inte en sån spelare kunna vara aktuell för oss i våra nedre kedjeregioner? Jönköpingskille med HV-hjärta som inte kräver för många siffror i lönekuvertet… Honom att centra en fjärdekedja hade inte varit mig emot.

Hade ju absolut varit aktuellt. Om vi inte redan hade 13 bazillioner Fjärdecentrar.

3 gillningar