Fy vilka fega domare vi har i SHL, skäms
Pinsamt, det målet skulle aldrig dömts bort
Hv har tyvärr nästan aldrig såna “förmåner”, vem ska man muta?
Fy vilka fega domare vi har i SHL, skäms
Pinsamt, det målet skulle aldrig dömts bort
Hv har tyvärr nästan aldrig såna “förmåner”, vem ska man muta?
Övertygad om att samtliga lags supportrar resonerar likadant.
Såklart
I den situationen tycker jag ZAIK-forwarden vill in framför målvakten men han hindras av Malmö-spelaren och kommer in i målgården pga det.
Men han stör inte ett dugg därinne.
Kan inte se hur det målet ska tas bort.
Väsvjö, nytt bra namn.
Jag tycker Löfbergs Arena klär fint i gult och blått. En inspiration inför tisdag😄
hel rätt att flagga detta inlägg
Idag ska jag till Behrn arena och heja fram Örebro (meddragen av kompis, givetvis ;)) - det känns ju vansinnigt, men ikväll ska vi över strecket!
Nu får du hjälpa Örebro till vinsten!
Ja, det gick ju åt helvete…
Vill inte glädjas åt andras olycka och önskar honom såklart ett snabbt tillfrisknande. Men om det nu skulle bli kval är det nog i alla fall inte till Hv:s nackdel att Oskarshamn tvingas klara sig utan Karlkvist.
Håller med dig. Ingen glädjefrossa i andras olycka. Och när någon blir skadad, kliver nån annan fram. Dessutom verkar IKO redan värvat en ersättare. Reid Gardiner från JYP i Finland. Rätt bra poänggörare han också.
Eller så missade man Gardiner och tog in Martin Johansson (tidigare i Färjestad) som inte spelat på hela säsongen.
Kanske snor Modo den där Gardiner?
Vi har nog med egen olycka för att jag skall orka bry mig om andras.
Alla drabbas av skador, det är en del av sporten/spelet/lagbygget. Ingen är skonad. Blir det så att han är borta i kvalet och vi hamnar där. Bra för oss, sämre för dem. Allt som hjälper HV är bra.
Känns skönt men å andra sidan kanske alla andra steppar upp när storstjärnan är borta.
Nubben får gärna sno han från dom!
Dock spelade IKO mycke bättre utan honom än med
Då hade man väl Oksanen i spel. Men han är väl inte tillbaka än?
Felpost
Modo värvar Kyle Topping, han hade jag velat se i HV.
De blåser i Örebro , VD sparkad