Det var som fan. Märkligt.
Mm, synd att det ska bli så här… Men att bua efter slutsignal när spelarna kommer för att tacka känns fel, så det kanske var för det bättre.
Någon som vet hur det kommer att vara kommande säsong?
Undrar också detta!
Fortfarande ingen uppdatering kring hur läget ser ut på ståplats inför säsongen? Är nya klackledare utsedda?
Känner att det är oerhört viktigt vem/vilka det blir som kliver upp på pallen iår. Det måste bli rätt om vi ska ta nödvändiga kliv på läktaren. Jag är otroligt bekymrad över NBS. Finns de ens fortfarande? Varför syns de aldrig? Varför ingen marknadsföring inför säsongen? Varför ingen hets att köpa säsongskort? Osv…
Jag tycker vi förlorade den klassiska ”HV-starten” förra säsongen, de första 10 minutrarna ska arenan koka… Mycket handlar om vilken ramsa man väljer tror jag, att t.ex. starta med ”Vi hatar VLH” mot Växjö kanske inte är rätt väg att gå
Det hoppas jag är klart nu. Vore jättetråkigt om det strular… förra året var det blaha…
Finns bara en ramsa, ”Kom igen Hååve, kom igen Hååve”
White Lions (LHCs supporterklubb) ska enligt någon i HV-gruppen på Facebook ha köpt en massa platser på nån av sektionerna nära hemmastå… Nån som vet mer?
Inte hört något om detta, låter inte jättetroligt. Å andra sidan, när det gäller just LHC-folk så gör inget en förvånad längre.
Tyvärr precis så dåligt jag befarade. Usel timing, usel känsla. Byt folk på Pallen direkt. Bedrövligt NBS
Tråkigt att det skall vara ett par huliganer som klackledare.
Ramsor som inte direkt peppar vårat lag utan snarare hånar motståndaren, smaklöst.
Håller med, huliganer hör inte hemma i NBS. Samtidigt var det väldigt bra tryck stundtals… Men det hade det kanske varit oavsett vilka som stod på pallen
Fick en kort kommentar av en av de som stod där innan: “jag hade gärna stått där”, sagt med besvikelse/irritation tror jag.
Det verkar som oredan i NBS inte är över.
Jag tyckte inte heller de som höll i det gjorde det särskilt bra. Tilläts överöstas av lhc vid tillfällen, konstiga val ibland och för mycket av det som de internt gillar men som aldrig riktigt går hem i övriga arenan.
Var det Emil? Hörde honom ropa ”FOKUS!!!” till en av de nya klackledarna under förlängningen. På sätt och vis var Emil och Pontus inte så illa ändå, när man ser alternativet…
Jag vet inte vem som är vem av dem
Så hur kommer vi ifatt de klubbarna som sprungit ifrån oss på läktaren? Hur skapar vi en känsla att det är vi tillsammans som lyfter laget? Hur skapar vi en stolthet och vi känsla för klubben vi älskar?
Framförallt måste det sjungas mer på ståplats, alldeles för många ”kylskåp” som bara står där för att det är det billigaste alternativet…