åååh gud vad kul att Cyruz är tillbaka i tråden! Såg du vad som stod på ryggen också? Just det, ett budskap, eller tror du helt seriöst att man efter att ha följt det här laget väljer att vända ryggen mot spelarna efter blott 5 omgångar?
syftet med inlägget var ett svar på Cyruz påstående om att jag och ett par andra vände ryggen mot laget och svek dem. Du kan ju uppfatta det så om du vill men i ärlighetens namn så är det ju ganska korkat.
Diskussionen om pallen tycker jag personligen är lite töntig. Är man klackledare så är man, men får man förhinder så går det ju inte. Men det hela blir ju ganska luddigt när den ena historien säger att man köper korv, den andra att klackledaren står med telefonen och den tredje att man inte kan prata.
Jag har ännu en fråga till dig Cyruz. Hur tänkte du när du skrev frågor till #21 och sedan stängde av honom från forumet så han inte kan svara? Grattis, så svårt var det att vinna den debatten.
Annars så har jag ganska goda källor på att #21 faktiskt stod på läktaren i Göteborg, eller var han för full för att minnas?
Fasen va frågor jag har. hade det inte varit tråkigt om 250 pers föredrog att stå på pallen eller att 250 pers föredrog att trumma? Folk föredrar olika saker. Själv föredrar jag att ta en öl i baren under pausen.
Men ni är väl fler än 2 st i klackkärnan? Ni måste ju snacka ihop er och hjälpa åt. Har ni ingen plan när någon av er är sjuk tex?
Är väl inte skrivet i sten att bara två av er får dra igång ramsor?
Ni gör ett jättejobb som uppskattas av många däribland mej själv så kom igen och snacka ihop er o kämpa på!
Jullebulle:
Menade inte att rikta någon specifik kritik mot dig, jag såg bara ett gäng med personer som vände ryggen åt spelarna därav #21 var en av dessa. Noterade faktiskt inte att du var en av dessa. Förstår att du tog illa vid dig och jag vill försäkra dig om att jag inte menade något mot just dig, ber om ursäkt för att jag sårat dig.
Det är givet att jag inte kan se något eventuellt budskap skrivet på ryggen om jag inte ser era ryggar.
Kanske hade jag sett detta om jag valt att glo på er, men jag valde att kolla på matchen.
Denna handling var något jag noterat under en kort sekund.
Ett tips är att skriva budskap på framsidan av tröjan då gesten att visa någon ryggen kan tolkas väldigt fel.
Jag har inte stängt av #21 från forumet.
Som du själv skriver, hur fan skulle jag ha tänkt om jag först ställer frågor till personen för att sedan stänga av hen?
Har genom forumet uppfattat dig som en skarp person och blir därför förvånad att du själv inte kunde utöva lite källkritik för att räkna ut hur osannolikt detta scenario är.
Som du själv skriver finns det flera versioner om varför klackledaren klev ner från pallen. Vems version du väljer att acceptera utan vidare funderingar får faktiskt stå för dig. Men som sagt har jag uppfattat dig som en skärpt person så jag hoppas att du applicerar logik på diverse förklaringar innan du drar några slutsatser.
När säsongen nu nått sitt slut, vill jag med detta inlägg hylla ALLA i North Banks.
Den inställningen ni haft, med vilja i med och motgång som laget haft med den stöttning, support och varietet av ramsor är det bara för mig att lyfta på hatten. Denna säsongen har fokus lagts ifrån ER till att istället handla om just laget HV71 och hur det har fungerat.
Tidigare år har det skanderats “Klacken är på nedgång” osv. Vart är dom kommentarerna idag? Nä! Iår har ni visat att ni verkligen har varit den 6:e spelare i vissa lägen och det är med stor glädje jag kan skriva detta till ALLAS insatser säsongen som varit.
Ett stort tack till Edde, du verkar trots laget insats hittat en glöd som saknats innan och jag hoppas även att skägget ditt är placerat på samma plats nästa säsong.
Absolut! Ni är BÄST! Så härligt när man är hänvisad av 110 mils orsaker att se på TV när MITT lag har bästa publiken i Sverige. Jag älskar er alla för allt ni gjort för laget denna säsong.
Är det bara jag som tycker att det har varit skit i det stora hela? Med undantag från play-in, kvartsfinalerna och några enstaka grundseriematcher, FBK hemma bla. Personerna som väl har varit på plats har kanske kämpat och gjort sitt bästa men rent stämningsmässigt, inget vidare. Många matcher var det helt dött och stora hål på ståplats. Ståplats har varit ungefär lika ojämna som laget med fina, och få, toppar samt djupa dalar. Min personliga åsikt är att vi också har en av SHL´s tröttaste sångböcker.
Stäämningsmässigt är vi i klass med Frölunda på sin höjd.
Håller med Razz, topparna bra men dalarna för många. De som varit på plats har gjort ett bra jobb helt klart. Jag hoppas att både HV och NBS nu trycker på med försäljningen av säsongskort för supportrar på ståplats. Hoppas det blir hård marknadsföring för att fylla Kinnarps varje match . Hoppas precis som Razz att sångboken får sig en uppfräschning till kommande säsong.
Stort plus till NBS tifo. Ni är bäst i hockeysverige!
Gary MF Glitter har härjat sen slutet av 50-talet och dömdes senast 2006 för sexuellt utnyttjande av två vietnamesiska flickor som vid tillfället för de misstänkta övergreppen var 11 respektive 12 år gamla. Googla på grisen…
Personligen ska pedofiler arkebuseras. Punkt!
Ber om ursäkt för OT, men blir så jävla arg och varnar mig själv.
Är det bara jag eller har det varit lite glest på ståplats denna säsongen? Känns som vi har en förhållandevis liten klack jämfört med småklubbar som Luleå och Växjö. :s