Nu kommer nog sista chansen!
Pp har inte funkat alls tyvärr.
Tack och hej Sam hallam. Auf wiedersehen Jörgen Jöns
dom som är inne i 6 mot 5 är bla Björk, Berglund, Stenberg och De la rose. All heder till raymond men var är spetspelarna i detta VM? Pinsamt
Klockare presenteras imorgon?
hejdå hallam du vann ingenting
jo kanske någon euro hockey tour men vem fan vill vinna de
Man får ju höra penningtvättarnas nationalsång iaf. Det är nog första gången för mig.
Schweiz vann fair and square. De var bättre helt enkelt. Men jag vill ändå ta upp den bentacklingen.
HUR I H-VETE TAR MAN INTE MATCHSTRAFF PÅ DEN?
Det är väl ingen brådska att presentera Klockare? Tror i så fall att de låter honom landa lite nästa vecka innan presentation.
Någon såg ju Hult och Stillman äta lunch på Piren med Jörgen Jönsson för ett tag sen. Så det kanske är Jönsson och inte Klockare som kommer att presenteras. ![]()
Klockare till Brynäs och Jönsson till HV? Ähh…varför spekulera. Får väl vänta och se.
Klockare nämndes däremot högaktuell för HV i Expressen i samband med avslöjandet av Niklas Eriksson.
Men men, vad vet jag. Inget är ju presenterat ännu.
Liket har ju inte ens svalnat än.
Förväntar sig folk alltså att Klockare (om han nu skulle vara klar, jag har ingen aning) skulle presenteras dagen efter att Tre Kronor åker ur VM?
Ryssar i OS, tycker ni att Sverige ska ställa upp?
Skulle hellre se ett “nordiskt” mästerskap med Kanada, Norge, Finland. Då for vi alla de bästa inom hockey, curling och skidor.
Första känslan är, BOJKOTTA!
Men o andra sidan, vad har dessa atleter gjort för att förtjäna att deras karriär raseras?
Kryllar av spelare i NHL, inom vissa idrotter är det tillåtet, andra inte.
Jävla röra.
Vill dock klargöra, tvi för Putin.
Ska man tänka så där kan man säga samma om USA, de har inte heller en så trevlig historia, det är bara att kolla på deras historia i Sydamerika. Jag försöker inte försvara Putin, jag säger bara att ska man vara lite konsekvent så…
I så fall borde tyskarna inte ens få ha ishallar…
Men förstår vad du menar. Lurigt läge.
Så skulle man kunna resonera om resterande 193 stater utöver USA och Ryssland också.
Att retroaktivt straffa, genom att hänvisa till historia blir fel. Det som Ryssland gör nu är ju aktuellt. Men förstår din poäng.