Det är väl knappast tänkt att man ska köra tester inför varje match. Att man startar säsongen med dom är inte så konstigt och sen passar man säkert på att ha uppföljning under uppehåll/efter skador tex. Har man börkat med att klara dom och sköter sin träning under säsong kan jag inte tänka mig att man ska behöva faila under uppföljning.
Ja, och jag tror inte uppföljningstester kommer vara direkt avgörande för om man spelar eller inte när det gäller viktiga matcher.
Håller med er föregående talare, tveksamt att man kommer ha kontinuerliga tester under säsong. Möjligtvis under uppehåll.
Dumt att ödsla energi under säsong på tester, när ledarstaben en bit in i säsongen ändå bör känna till spelarnas fysiska status på ett bra sätt.
Exakt! En icke fråga.
Varför spelar inte Tedenby?
Nu har man skaffat Expressen då för första gången men det blir nog bara en månad. 199kr/mån låter lite saftigt för att läsa JP och Silly Season resten av säsongen.
Kul med match! Släpp pucken!
Försäsongen säger ju som sagt absolut 0, men jag är jävligt sugen på att se vad bredden går för idag. Misstänker att man iallafall kanske kan se indikationer på om dom växlat upp lite eller om dom är kvar på samma nivå som förra säsongen. Håller tummarna på att Lindbäck, WIN och iallafall Hansson faktiskt tar för sig och går så mycket all in dom kan även om det är en obetydlig match i grunden!
Jag tror Lindbäck, Stakkestad och WIN kommer köra på och (förhoppningsvis) visa framfötterna under försäsongen. Kan inte WIN som spelare än men både Lindbäck och Stakkestad har mer hockey i sig än vad de har fått ut än i SHL. Gällande Hansson så tror jag inte att det finns så mycket mer att hämta, helt ärligt så tror jag att Roma/Visby är mer hans nivå än vad HV är.
Jag fick något jäkla supererbjudande för ett tag sen när jag skulle sajna upp för JP. Hade ingen aning om vad jag sajnade upp för mer än JP. Men märkte efter ett tag att jag tydligen hade tillgång till alla Bonniers varumärken för 39 spänn i månaden. Guld…
199 har jag bara betalat när jag har missat att säga upp mitt abonnemang.
Jag kör på erbjudanden från olika lokaltidningar i bonnier koncernen. 9kr/mån, hela sommaren för 100kr, 3 månader för 1kr/dag osv, osv.
När man säger upp får man nästan alltid ett erbjudande att stanna kvar. Ibland är det värt det, ibland inte.
39 spänn det är ju i alla fall 3st Åbro Orginal.
Bumpar denna som ligger under inledningen. +allt paketet så alla sändningar ingår
Vore grymt om det är mycket aktivitet i denna tråden ikväll. Mål, ass, analyser och allt annat.
Jag blir enormt tacksam för alla inlägg eftersom min fru precis bestämde att jag inte vill titta på HV ikväll…
Äntligen! Som man längtat…
Det har jag också gjort… Bara för att få det ifråntagen mig två timmar innan nedsläpp…
317 inlägg är siffran att slå från förra årets första träningsmatch…
Kan bli svårt. Hörde att Teden inte spelar ikväll.
Bara sätta ner foten
Inte för en träningsmatch- kollar på alla tävlingsmatcher så det är en del av dealen
Alsing kapten ikväll.