Djurgården… jag tror på torsk och djurgårdsk, samt medial eufori, över både hur jävla bra djurgården är samt skadeglädjen för hur kassa HV är. I like it. Det blir skönt att se djurgården återigen misslyckas när löven går upp.
För att kunna se hockey på JP, måste man prenumerera på papperstidningen eller e-tidningen eller uppgradera till något som heter +Allt. Det senare alternativet kan man, om jag fattar rätt, prova gratis under 3 månader.
På väg mot Gotland i detta nu. Är nöjd om man får se ett stabilt spel men är ju ändå andra matchen så resultatet är väl eg sekundärt. Men givetvis går ölen ner bättre om det blir seger
Enligt jnytt så åkte Ortio på en smäll igår på träningen och är skadad, hur allvarligt det är framkommer ej men han är med till Gotland. Även junioren Olof Glifford är med så hoppas han får stå en match.
Tikka ska tydligen kört för fullt på is också
“Alla följer med till Gotland men (Tommi) Tikka och André (Petersson) spelar inte i morgon i alla fall, så får vi se hur det blir senare under veckan. Joni Ortio fick en smäll på träningen i går (måndag) och spelar inte heller mot Djurgården utan det blir Viktor Brattström som står, berättar Gustafsson.”
Ingen tikka idag men kanske är med någon annan match förhoppningsvis
jag tecknade precis 2 månader hos JP för 9kr då ingick allt, så man kan se matcherna som sänds i samarbete med expressen