Träningsmatch 2: Rögle hemma 220823

SM GULD SM GULD SM GUUUULD

Hur vet du det? Vi har inte mött alla lag i SHL än. :wink:

Var det någon som SMSa 01:55 och berättade om det eller baserar du det på 2 perioder i en träningsmatch?

Assisten fram till 4-1 visade på en väldigt fin speluppfattning iofs.

Håller med ang Foppa tror han kommer få det tufft. Han saknar lite av drivet i 5 mot 5 att bara köra på. Han åker mkt runt och väntar.

Det är ju inget fel på hans speluppfattning. Han kan passa, han kan skjuta… när han har tid. Tyvärr så är tempot lite för högt med lika många på banan. Sen är hans skridskoåkning inte tillräckligt bra, ej heller hans jävlar anamma. Tycker det känns väldigt tråkigt då han har flera mycket viktiga uppsidor på andra tidigare nämnda håll. Tänk om han hade haft lite mer av det andra

Helt enig rakt av. Men hoppas han kan steppa upp, för jag gillar verkligen grabben.

Fransson kommer utmana om en backplats. Riktigt bra idag.

Oj Forsberg hade varit läckert :exclamation:

Synd. Riktigt snyggt av Foppa precis. I fem mot fem

Kan inte vi behålla Hugo Fransson o skicka iväg Bertov istället?

Skulle inte förvåna mig om han går före Bertov om han fortsätter så här

Kul att tre mål gjorts av spelare som hängt med upp från HA.

Herregud vad gör hv i pp?

Vad åkte bandyspelaren för?

Time-out-läge efter det PP:t

Som sagt… Gunnar imponerar. Förväntar mig dock mer av Miele

Zaar är riktigt bra!

Slår man seriesegrarna så är det en bra hint. Dock är jag övertygad om att alla lag i SHL kommer kunna slå varandra denna säsongen, det är löjligt jämt i lagens trupper.

Angående mina sms så är det endast det jag väljer att dela med mig utav som du behöver veta, inte nått annat. Varför personen (backen) inte presenterats ännu är jag fel person att svara på. Jag vet bara att han är klar och det räcker för mig. En vacker dag kanske du också får ett sms, vem vet?

Droppa namnet då