Träningsmatch 2: Visby - HV71 (250819)

Så, får bli en matchtråd i efterhand, sorry.

Blir det nån matchtråd? Eller har jag missat den?

:rofl:

1 gillning

Med brist på matchtråd: Borgman, Hansson, Ang och Lindström vilar från dagens match.

Dichow i mål också

3 gillningar

Förväntar mig ett par mål från första kedjan idag. Viktigt att få igång lite produktion. Likaså plus om OSL, Pasic och Woods får näta.

1 gillning

Hoppas Lagerberg får mycket istid och kan bevisa att Frölundamatchen inte va ett undantag. Vill också se Woods och Rousek göra poäng!

2 gillningar

Det klarar de ju av på fritiden.
Rundpingisen bannlyst va?

1 gillning

Om det inte blir en matchtråd så räknas väl inte dagens batalj in a kampen om glaset va?
Halvtomt leder mot halvfullt med 1-0 och WO nu!
Gött. En seger iallafall.

Halvfullt kvitterade precis

Halvtomt - Halvfullt 1-1

Tips/förslag till ”matchtrådstartare”: Gör matchtråd i god tid när tid finnes. Lås om det är för långt till matchdag. Då kan den öppnas snabbt när match närmar sig. :grin:

1 gillning

Matchtrååååååååååååååååååååd. Komigen nu

1 gillning

Vilken kass bild.

Ha ha ha

Unpopular opinion: Stör mig på matchställen. De må va snygga men HV ska spela i blått, gult eller vitt i kombination. Vi är HV inte nåt annat. Historiken kan man belysa på annat sätt än under match.

Så. Nu ska jag va positiv hela kvällen. :joy:

2 gillningar

Nejdå den är fin. Konstigare med postern i bakgrunden med foppa, händemark och Karlqvist. Ingen spelar i visby i år haha

3 gillningar

Kära vänner, under Visby turneringen uppskattas det extra mycket om ni kommer med mycket inlägg/analyser av matcherna.

Min fru har tyvärr bestämt att jag inte vill titta på de här matcherna..,

6 gillningar

Utan att titta alltför noggrant på Visbys logga så ser det ut som att HV71 ska möta ett amerikanskt fotbollslag.

Inget talar för Visby, därför gör Visby 1-0 inom fem minuter.

4 gillningar

Äsch, säg att du behöver gå toaletten x3 bara.

1 gillning

Ett skadeskjutet Gutelag.
Fan, man börjar ju tro på en seger!
Udda känsla.

Man verkar göra som förra säsongen. Vila ihop laget. För fan. Varför spela med ordinarie lag.. :roll_eyes:

Ja jag vet att man möter visby/roma. Men antar att både bergman och Ang hade kunnat spela.

Säkert även Hansson och Lindström.

2 gillningar

Gött att se att hv toppar tabellen på 0p med noll spelade matcher

:squinting_face_with_tongue:

1 gillning