Så, får bli en matchtråd i efterhand, sorry.
Med brist på matchtråd: Borgman, Hansson, Ang och Lindström vilar från dagens match.
Dichow i mål också
Förväntar mig ett par mål från första kedjan idag. Viktigt att få igång lite produktion. Likaså plus om OSL, Pasic och Woods får näta.
Hoppas Lagerberg får mycket istid och kan bevisa att Frölundamatchen inte va ett undantag. Vill också se Woods och Rousek göra poäng!
Det klarar de ju av på fritiden.
Rundpingisen bannlyst va?
Om det inte blir en matchtråd så räknas väl inte dagens batalj in a kampen om glaset va?
Halvtomt leder mot halvfullt med 1-0 och WO nu!
Gött. En seger iallafall.
Halvfullt kvitterade precis
Halvtomt - Halvfullt 1-1
Tips/förslag till ”matchtrådstartare”: Gör matchtråd i god tid när tid finnes. Lås om det är för långt till matchdag. Då kan den öppnas snabbt när match närmar sig.
Matchtrååååååååååååååååååååd. Komigen nu
Vilken kass bild.
Ha ha ha
Unpopular opinion: Stör mig på matchställen. De må va snygga men HV ska spela i blått, gult eller vitt i kombination. Vi är HV inte nåt annat. Historiken kan man belysa på annat sätt än under match.
Så. Nu ska jag va positiv hela kvällen.
Nejdå den är fin. Konstigare med postern i bakgrunden med foppa, händemark och Karlqvist. Ingen spelar i visby i år haha
Kära vänner, under Visby turneringen uppskattas det extra mycket om ni kommer med mycket inlägg/analyser av matcherna.
Min fru har tyvärr bestämt att jag inte vill titta på de här matcherna..,
Utan att titta alltför noggrant på Visbys logga så ser det ut som att HV71 ska möta ett amerikanskt fotbollslag.
Inget talar för Visby, därför gör Visby 1-0 inom fem minuter.
Äsch, säg att du behöver gå toaletten x3 bara.
Ett skadeskjutet Gutelag.
Fan, man börjar ju tro på en seger!
Udda känsla.
Man verkar göra som förra säsongen. Vila ihop laget. För fan. Varför spela med ordinarie lag..
Ja jag vet att man möter visby/roma. Men antar att både bergman och Ang hade kunnat spela.
Säkert även Hansson och Lindström.
Gött att se att hv toppar tabellen på 0p med noll spelade matcher