Du har ju inte fel.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vad händer? godisregn?
Precis alla är rädda för bli skadade innan säsong mm lite så är det.
Kaski gör 6-0 i PP.
Man kan knappt ta detta seriöst, tycker faktiskt att träna mot div 1 lag känns totalt onödigt. Men bara jag kanske. Tycker man minst ska spela mot topplagen i HA.
Denna match säger inget.
Kul dom kör Maggio på repeat
Världsklass
Samtidigt vilar man en spelare på grund av prestation, eller bristande sådan, så är det väl en bättre markering än att låta de spelarna få fortsatt förtroende och glida runt. Nu tror jag dock inte det är orsaken till att man vilar de spelare (knappast en markering man gör efter ett fåtal träningsmatcher).
Någon som har möjlighet att fixa Highlights paket när matchen är slut?
Problemet är väl också att det är sista matchen. Hade det varit första matchen så hade det kanske gett mer men nu tror jag båda lagen, framförallt HV71, bara vill spela av matchen och åka hem. Att Visby spelade igår kväll gör ju inte det bättre direkt…
Precis! Visst kul de kanske kan “leka runt” lite mm men HV möter ett dåligt Div 1 lag som spelade dagen innan som inte alls är lika bra tränade mm. Men kul se lite mål i alla fall
Youtube försäsongsmatch
Tikka helt osynlig ;(
Wohooo vinst! Smguld!
Första matchen, tillbaka från skada, helt nytt lag, stor rink (finska ligan har väl mindre rinkar), inte kunna utnyttja hans styka (fysiska spelet) fullt ut i en avdankad försäsongsmatch mot ett Div1-lag…Vore konstigt om han inte var lite off iö
Tikka syns mer än Borgström iallafall. Vann nog 99% av tekningarna.
Men samma med tex Rydahl helt osynlig i Frölunda med nu på försäsongsmatcherna
luugn grabbar vi vann med mindre marginal än djurgården när de vann mot dem. Allsvenskan here we come
“ironi”
Centersidan stort orosmoln inför säsongen. Efter fyra matcher, har vi skäl att vara mindre oroliga?
Är inte rinkarna i Liiga lika stora som SHL? Har då för mig det iaf
Fattas bara en smiley också