Träningsmatch 4: Leksand borta 220901

3-2 trots spel mot ett mål. Inte Leksands då utan vårt.
Undra om det fortfarande finns folk som på fullt allvar tror vi kommer topp-6 och slåss om SM-guld.

Tror kommentatorn sänder live själv via webkameran på sin laptop som han har vänd från sig i knät.

Det vet vi. Sen är det hans första match för säsongen också.

Om vi värvar en topp back nu och en i vinter så, men som det ser ut nu absolut inte.
Offensiven kan rädda oss ibland men lagen kommer lära sig våran svaghet…

Andra. Men då tycker jag han bör ha med sig det o spela lite enklare.

kommer ni ihåg när vi vann alla försäsongsmatcher pga bra pp?

Det är inte nu.

Forsberg vilket skott :sunglasses:

Foppisovs killer instinct

Undrade först varför Matson krutade på och inte sökte passning, men det blev ju bra. Skjut, gå på retur. Enkelt.

jag hade ingen åsikt om sala innan denna dag… nu har jag det.

Gammal laptop isf. Dagens webkameror har mycket bättre bild än det här.

Detta är väl kapaciteten i nätet där i Sala?
Ser ut som ful-streama anno början 2000
:smiley:

Första gången i livet jag funderar på om man kanske behöver göra en synundersökning :unamused:

Denna backsida kommer få svårt att hänga med i shl. Känner jag.

I övrigt många frågetecken trots ledning. Var är våra stjärnor? Boedker, Miele o Nättinen totalt osynliga. Varit i tee matcher nu. Hoppas dom kommer igång är nog ett måste. Andre är klass. Tedenby bra fart.
Vesel Matson Forsberg överlag våra bästa spelare dessa fyra matcher. Hoppas maskineriet tuggar igång.

Håller inte alls med angående stjärnorna. De gör de små sakerna rätt hela tiden och visar hög hockey iq dock tror jag inte de toktaggar för en träningsmatch i Sala. Jag är mer bekymrad över den så hypade Vigneault- han börjar mer och mer kännas som Kokkonen. Otajmad och levererar noll trots PP spel och bra omgivning.

Tror dock Vigneault är den av alla spelare man måste ha mest tålamod med, kommer inte tok såga han än.

Då får du kolla lite noggrannare. Framförallt Miele har gjort det bra idag. Snygg ass till Andrae.

Typisk försäsongsmatch. Otajmat, slarvigt och en svängig match så här långt. En sak som imponerar dock med HV är att de ser sylvassa ut i kontringarna.

gunnar bra idag. simmar en del

en seger är en seger, trots kack. bra.