Okej allihopa.
IKO, så förkortas IK Oskarshamn.
Okej allihopa.
IKO, så förkortas IK Oskarshamn.
Slipsarna är i alla fall lika dåliga även i år. HV71 ser inte så bra ut heller.
Periodens höjdpunkt är de gråa jackorna tränarna kör med. Ska de till Nordpolen efter slutsignal eller?
Verkligen inte ett dugg imponerad av våran förstecenter hittills. Totalt osynlig. Han måste stäppa upp rejält.
Det jag reagerar på är att IKO känns otroligt samspelta därute medans vi inte vet vad vi ska göra, har vi så avancerat spelsystem?
Nä det är dags att steppa upp och käka puck nu för seriestarten ligger runt hörnet, just nu känns det som att vi har en bra bit kvar tyvärr.
Inte otippat. Han är ju känd för att vara en stor talang som aldrig riktigt fått till det.
Tror inte han lär få till det i HV heller. Inte som förste-C i alla fall.
Jag tycker Brattström och Nättinen ser helt ok ut också. Men annars är det blekt.
Men rent generellt så känns det som att spelarna inte har en aning om hur de ska försvara, ta sig in i zon och agera i anfallszon. Jag klagade tidigare på Monténs tydlighet, ser precis ut som att antingen Montén inte vet vad han gör eller att spelarna inte vet hur de ska spela.
Nu ser de lite bättre ut början av p2
Det är upp till kungarnas kung 76 att kanske få honom på rätt spår
Vi får hoppas det. Just nu saknar vi en förstecenter. Det har vi å andra sidan gjort ända sen 2017.
Önerud, ja herregud…
Sällan man kan passa sig in i mål som sagt.
Kanske skjuta nån gång?
Katastrof i passningsspelet
In med nån framför mål och skjut nån gång…
Lyrenäs och Nardella…ingen bra kombination i afton.
Spelet ser precis ut som under Tommy. Taffligt.
Nättinen…
Nättinen har inget skott
Nu jävlar!! Gott
Nättinen förtjänade detta
Fint
Strålis visar vägen!