Sydnärkehallen. Sydnärke? WTF?
Ja Närke är sjukt stort. Behöver delas in i mindre delar.
Kan man få be om:
Lite offensiva linjer och spelare som har kemi?
Ett fortsatt rätt och tätt försvarsspel?
En Kero som tar kliv åt rätt håll?
En match utan nya skador?
Jajamän! Nu är det hög tid för spel med puck. Har ju också varit på tapeten under förra träningsveckan. Kommer så klart hacka en del i början men blir ändå intressant. Praktik denna vecka, utvärdering och finslipning nästa så det sitter så gott som till premiären. Vinst i sudden!
Nu vill vi se en nivå till tack.
Sydnärkehallen har jag spelat mig till final på innebandynatten när man gick i skolan. Tyvärr fick vi spö 5.00 på morgonen.
Hade jag inte jobbat 52h natt i 5 dagar nu hade jag nog vågat lämna min bunker och kollat på matchen men nu är jag inte människa.
Har en känsla HV kör över Norrnärke idag.
Jajamänsan
Jag kommer att titta på matchen hemma i sydvästra Närke.
Dvs Mölndal.
Själv kollar jag från östra Närke, även kallat Stockholm.
Då har det alltså blivit dags att börja betala tv4 en massa pengar igen. Nån som vet om det finns nån kampanj eller liknande?
Det är en kampanj via ICA, vet inte om det finns något bättre, säg till om du hittar!
Jag blev tipsad om den här tidigare på forumet och jag har inte lyckats hitta något bättre om man inte vill binda sig över 12 månader: https://www.tidningskungen.se/musik-och-film/tv4-playoch-sport-total1
Just det. Den har jag använt förrut har jag för mig. Tar man 6 månaders där så sparar man en slant på en säsong
Tror detta laget idag ska in med AP20 istället för Rbeer och Day istället för Hallqvist
Vill se Reber-Kero-Lenc när AP är tillbaka! Speciellt om han är bra idag.
4e linan är så sjukt osexig. Byt ut så fort alla kontrakt går ut.
Vi kan väl inte byta ut beroende på spelarnas utseende
Ikväll hoppas jag få se att Borgis lärt sig utnyttja att både Reber och Louto ALLTID är redo för avslut. Kan bli riktigt kul om de där tre klickar i.
Åsså självklart 1-7, allt annat är oacceptabelt!
Visa att Örebro ska ur SHL i år
Men 6 månader räcker ju inte fram till kva… host slutspelet.
Hur löser ni resterande månad med abonnemang? Köper till ordinarie pris på TV4 och avslutar när hockeyn är slut?
Haha, nä precis det vill man ju inte missa. Men det fortsätter löpande efter de 6 månaderna så det är bara att ta en månad till då till ordinarie pris.
Ser vi ut att hamna i ingemansland så kan man ju säga upp precis innan de 6 månaderna tar slut.
Jag hoppas vi får se ett mer offensivt HV idag, vill se att man styr och ställer där ute och pangar in ett par kassar.
Tips.
Ta ett helt vanligt abb.
Efter 3-månader säger du upp det.
Automatiskt får du ett bättre erbjudande för de vill inte förlora dig som kund.