Träningsmatch 6: Örebro - HV71 (240910)

Det är så bonnigt att det luktar kobajs genom rutan

1 gillning

Älskar det

Ganska trött tillställning. Hv gör precis det man behöver, men inte mer. Risken är stor att lördagens match mot Rögle blir än värre, som brukligt på hv-dagen. Nej nu får SHL dra igång. Dessa träningsmatcher i lador med 250 personer på läktaren är ingen hit.

Think about the way we live today, bomdigdigedige bom diga da!

2 gillningar

Ja det är vedervärdigt :joy:

TVräddning av Dicken

2 gillningar

Man tas tillbaka till mellanstadie diskot när nåns förälder som hette Ann-katrin hade hand musiken.

DE KÖR GUNILLA. Nä nu får de va nog

1 gillning

Träna tekningar… Herregud

Snacka inte skit om Hallsberg. Grym crossbana där :ok_hand:t3:

2 gillningar

Jag har gjort en ananlys av karaktären bakom musiken:

14 år, 5 folköl, precis lyckats snika in med blåtandskopplingen mot stereon och bara kör, kööör KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

6 gillningar

Så länge ”Sweet Caroline” lyser med sin frånvaro vill jag påstå att betyget är över medel sett till dj’s i Hockeysverige.

5 gillningar

Där har jag också varit.

Delar namn med ishallen. ”Hallen” blir ”banan”. Mycket bra.

Crossbanan, sydnärkehallen och Ahlsells centrallager. Hallsberg verkar vara the place to be.

2 gillningar

Det är därifrån jag känner igen Hallsberg., Ahlsell

Har varit där många gånger med jobbet när vi har räknat biljettyper mellan Göteborg och Hallsberg. Vi ska göra det nästa vecka också. Vi får alltid bo på Hotell Stinsen som mig veterligen är det enda hotellet i stan. Typ.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 gillningar

Visst hittar HV betydligt fler avslut i år?

Följer på fullänk så spelet blir väl därefter.
Men: Det gäller att ha en räddningsplanka. Förra säsongen var Oskarshamn apkass. Vår räddning.
Örebro, kära Örebro, ni ser ut att hamna nånstans i botten.
Det kan vara Örebros tur att torska kval. Hoppas att vi slipper skicka ner dem i Allsvenskan.

1 gillning

Känns absolut så. Till och med Lyran skjuter.