Blir nog en säsong ungefär som den förra, tyvärr…
Jag ser varken fram mot premiären eller säsongen.
Dichow imponerar tyvärr inte, likt stora delat av försvaret. Rögle har flera tongivande spelare borta men de vinner på det hela ganska komfortabelt. Detta laget är nog tyvärr för dåligt. Tur att vi inte har Nubben kvar
Tikka för fan… Ut med pucken rejält om du nu ska försöka…
klassklinnad, hv är inte framme i sin process. Stackars de som tog sig tiden att ta sig til garden idag, hv har varken viljan eller klassen idag att stå upp mot ett rögle
Man ser att publiken lämnar redan nu
Nästa säsong då?
Vi kan inte spela Tikka. Löven verkar ju sugna på Strandell, kan dom inte ta Tikka också? Han ska enligt uppgift vara en fysisk in your face spelare med både offensiva och defensiva kvaliteter. Han sägs också vara duktig på att teka och ha en viss näsa för målet!
Förmodligen inte.
Oj oj oj, detta blir en lång säsong.
Äsch ser ut som det brukar på HV-dagen. Har vi någonsin vunnit en match på HV-dagen?
Alla lag var plumpat matcher under försäsongen. Rögle åkte på sin plump senast mot Oskarshamn. HV71 åker på sin idag. Absolut, spelet hetsar inte upp en men hade vi ärligt talat förväntat oss något annat?
Hv:s chansningar ser inte ut att falla väl ut denna säsongen heller. Vågar man kicka Blomman om det barkar åt helvete?
Spännande!
Vi är så otroligt trubbiga offensivt… skapar knappt en farlig målchans på 60 min hockey, bortsett från målet.
Dichow aer ruskigt ostabil ut.
Nä detta ser inte bra ut.
Tikka måste vara till det priset man betalt den sämst värvningen HV gjort, någonsin.
Värre än Martinsson?
Tråkigt att flera spelare i hv verkar lånat osynlig mantel från Harry Potters värld
Och med det kommer en reducering
Ha aha
Vi får hoppas att Day kommer in och får samma betydelse som Laleggia fick, samt att det spetsas framåt på bekostnad av Stakke, Lindbäck, Hansson och Tikka.
Annars ser jag nog samma utgång som du.
SM Guuuuuuuld
Ja, om han ändå gjorde några bra framspelningar eller nånting.
Tekning 3+, resten av egenskaperna är 1-
Det 3-års-kontraktet kunde man varit utan
Petersson och Louto har starquality.
Resten framåt är blekt.
Fisken och Brännström har en en bit kvar innan jag ska känna mig nöjd.
OSL är inte den som det brinner till för och blir för mjuk. Det behövs lite jävlar anamma för honom.
Många som behöver upp i nivå till premiären.
Sen att det är en träningsmatch idag och att det kommer vara annat i premiären. Men jag ville haft mer besked idag för att jag ska gå
med huvudet högt inför SHL starten.