Tedenby var osynlig i första, likt 82% av laget, men han har steppat upp i andra, hoppas på ytterligare en växel i 3e
Visst var vi bra på försäsongen på Randy Edmons tid?
Gud, vad jag längtar tillbaks till de försäsongerna.
Dåligt genrep bra premiär… stämmer kanske för andra lag men inte oss. Vi hade behövt seger o bra spel.
Tedenby gör det bra offensivt i andra, ingen snack om det. OFM ser mer involverad ut också. Men bäst såhär långt tycker jag AP, Reber och Hallquisth är.
Tedenby verkar stå på benen också. Hela försäsongen.
Hoppas på fortsättning
Måste ändå säga att jag är riktigt besviken på OSL försäsong. Vad hände med farten, tyngden i ingångar och deltagandet i spelet? Det känns som bortblåst. Visst det är bara försäsong men killen verkar inte ens ha kul därute på isen. Personligen tycker jag att han spelat bort sin top 6 position.
Exakt. Tror vi gick obesegrade. Sen sket det sig under seriespelet och Edmonds fick kicken. Orkar inte googla men gissar att det var -98.
Till förmån för vem? Vi har ju inte ens 6 top6 spelare som de är nu:)
Reber?![]()
OSL såg man liiite mer i andra endå…
En seriös shl klubb skeppar den kvartetten till förmån för juniorer.
Hoppas och tror att saker kan vara på gång. Nu kan jag minnas fel. Men jag kan i alla fall inte komma på en försäsong när spelare skickats upp på läktaren (Strandell) och vår 13:e forward (Hansson) sitter fastfrusen på bänken.
Handlar väl om att man måste få till en bra deal gissar jag. Får vi bort Strandell, Hansson och exempelvis Stakke utan att betala för mycket kan vi ha frigjort kapital för att ta in en toppspelare.
Synd att det är Stakkestad får läget i slottet…
Försäsongsfluga:) så vass är han knte ännu o den sitsen vi är har vi inte råd att slussa in han likt topplagen kan… Poängen måste in direkt
Tik tik tik inte boom
Jag säger inte emot. Jag håller med. Alltså är Nyberg inte problemet eftersom han ligger före alla tre i den här matchen.
Vi är ett kommande bottenlag. Det kan nog alla konstatera.
Jag är ett litet Ylle, Bom-Tikka- bom Tikka-bom, bom, bom.
Ja det kan vi verkligen.