Då kör vi en sista tränigsmatchtråd. Heeeelt oviktig match.
Va??? Är det match idag??? Trodde det bara var presentation… Av maskoten Hvist…???
Idag är jag på Furuvik och dricker öl, kör 5-kamp och åker berg-och-dalbanor. Hoppas på en aktiv matchtråd så man får lite glimtar av hur det ser ut
Sitter och får gåshud nu när man fantiserar och drömmer om att arenan släcks ned och ljuset riktas mot en punkt.. sorlet tilltar, klappandet ökar.. vår magiskt fina speaker tar i så det hörs ändå upp till Malmberget.. - Välkommen hem… LAAAAAWRENCE..och hela arenan tar i från tårna i ett rungande PILUT
Herregud vilken lång väntan kvar.
Flipp eller flopp. Helt galet
Kommer sitta på A-block träningsmatch nere i Värnamo idag.
Jag hoppas och önskar att när jag fiskar upp mobilen efter första perioden kommer jag jubla och skrika som ungarna nere på isen när dom gör mål.
Idag firar jag en brynäsare med besök i Monitor Ääärph arena. Så missar årets hittills viktigaste match.
Idag vill jag se…
…Pilut skriva långtidskontrakt med HV.
…fler kedjor än Angs leverera framåt.
Låter billigt. Belånade huset sist jag tog med familjen dit.
Haha den här gången åker jag med två kompisar. Så familjen får stanna hemma.
Ingen Pilut i uppställningen.
#LiljanderOut
teden petad?
Han åkte ju på nån smäll på träning i veckan har jag för mig. Å andra sidan är han tyvärr överflödig i detta laget ändå.
Your pick.
Teden och Tikka var i alla fall de roligaste som spelade i HV förra året
Brännström som 13:e. Ja, jag säger då det.
Men det är ju bara en träningsmatch, kan ju vara nån småskada eller vad som helst …
Vi hoppas att så är fallet👍
I och med att det bara är en träningsmatch så hade Isac inte lirat om det rört sig om en skada. Man chansar inte i sista träningsmatchen innan serien drar igång.
Jag hoppas att man ger Isac chansen och verkligen matchar han idag. Han är absolut värd chansen. Hoppas på 50/50 matchning med WIN. Gör Brännan det bättre så bör han lira istället för WIN nästa lördag.