Skulle precis skriva att det var sjukt snyggt av AP20 så tappar Brattström in en från blå.
Har Nardella övertygat någon än?
Spelar han?
Nej
Släppt några lägen men på det stora hela betydligt bättre försvarsspel såhär långt.
Nu bygger vi vidare på detta och steppar upp framåt.
Precis skaffat tv4play.
- Laggar som fan. Buffrar inte utan bilden hackar. Bara för mig?
- Satt och åt middag och skulle titta i appen från början. Men hittar ingen funktion där man kan spola tillbaka. Nån som hittat hur man tittar från början?
Var väl okej mot Vibsy, vilket inte säger mycket, men utöver det väldigt blek. Hoppas han steppar upp när det börjar gälla på riktigt.
Små små steg framåt. Vi har några nyckelspelare borta och flertalet har väldigt mycket mer i sig. Nej, jag tror på detta laget. Det var många år sedan…
Tycker denna period är den bästa av hv hittills på försäsongen! Det säger kanske ganska mycket hur kassa dom vart hittills
VILKEN SKILLNAD! Ett helt annat hv känns de som!
”Viktigt för andre
”Tikka retar nog som sagt upp varenda jövel men ändå med o spelar bra i anfallszon
” fan va bra nättinen blivit
” Nardella har sina stunder men tycker han blir lätt stillastående
” 1-1 målet olyckligt för bratten
Lugn i båten. En period som är hygglig på försäsongen. Rögle lär öka i andra. Kul med AP. Vår kapten visar verkligen vägen direkt!
Jag trycker pil ner två gånger, då kommer en markering och man kan gå tillbaka.
Nej! Han imponerar inte ännu.
Tycker ändå det är många som stämplar in idag, känns lite mer påkopplat
AP har tvingat alla att käka taggtråd idag
Vadå lugn i båten?
Att hv spelar sjukt mycket stabilare och bättre än andra matcherna och faktiskt imponerar måste man väl få lyfta lite extra?
Vi sorterar betydligt bättre i egen zon, känns lugnare och tryggare och lyckas dessutom hålla egen blå på ett helt annat sätt än så länge. Rögle har en del puck men skapar inte spec mkt. Hoppas vi kan hålla uppe stabiliteten nu.
Det får man. Inget annat sagt.
Rögle dock inte bra denna perioden, så skulle inte dra några större växlar av en enstaka period.
Sådär ser det ut för mig med! Bring back cmore appen!
Stora växlar, små växlar, finns det linjer i spelet och AP gör mål så är det fan enorma framsteg mot vad vi sett tidigare, även om Rögle spelar under isen. Jag väljer glädjen!