Träningsmatch: HV71 - BIK Karlskoga

Ja jag kan ju säga att jag är fortsatt skeptisk till både Ytterell och Bertov………

Johan Larsson är ju en gammal misslyckad HV-värvning. För att fortsätta på det inslagna spåret. Varför inte försöka köpa ut honom? Skulle nog peta Bertov iaf.

Vad har Bertov gjort för fel ikväll?

Utan lite kvalite från Forsberg hade Karlskoga ledit rättvist.
Hv 2:a på det mesta ingen energi

Verkar ha fått ganska snålt med speltid efter första perioden, gjorde ett par mindre bra ingripanden. Sätter spelare i svåra situationer, försöker sig på dragningar och pass som han helt enkelt inte har kapacitet för. Etc etc

i första var bik inte med alls, men denna period har de fått dit de vill, grisspel. HV behöver nog bara öka lite tempo så lossnar det.

Börjar gilla han den nye målisen. Filip Larsson.
Gjorde nån räddning liggandes och sprattlandes också i andra vilket höjer betyget!
:smiley:

Är törngren med?

Pg79an:
Jag kan komma ihåg en enda av de situationerna du beskriver att han varit inblandad i ikväll. Känns lite märkligt att du uppfattat så mycket som jag missat. Du får gärna förklara lite närmare kring de flera situationer du beskriver.

det tror jag nog, eller var det en retorisk fråga? :wink:

Lek

PP funkar.

:smiley:

Känns som vi har en förstakedja i Kokkonen, Vesel och Forsberg. En andra i Törngren, Matson och Önerud. En tredje i Davidsson x2 och Nybeck, samt Lindbäck, Wennlund och Netterberg.

Känns bra att saker satt sig på försäsongen.

Det är på tiden! Sen vet man ju aldrig…

var var kokkonen förra året? han är ju en gigant i år, i allt i offensiv zon.

Han var I SHL. Nu är han i allsvenskan.

Kommentatorn håller helt klart på oss, det är bra! Även domarna har varit på vår sida, hoppas det fortsätter så…

men ändå… jag måste säga att jag inte kan belasta Hult för att han trodde Kokkonen kunde ta steget… jag tycker han borde kunnat göra det bättre i SHL.

Nya tränare nytt lag ny serie ny mentalitet……