Träningsmatch: HV71 - Färjestad BK

Du kan se matchen på Cmore.

Tack men det var inte det jag frågade.

4-2 nu

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
AAAAAAAAAAAAAAAAA :smiley: :smiley:

Tedenby söker Thuresson för en one-timer till 4-2

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
AAAAAAAAAAAAa
5-2 :smiley: :smiley: :smiley:

OJJ vilket mål… 5-2 Joakim andersson efter snyggt klapp klapp.
Snyggt läst av Figren som hittar Andersson på bortre.

Träskokross!

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Jag refererar till min relevanta film längst upp på denna sida :laughing:

Fan va viktigt att nästan alla nyförvärv redan producerat. Kan va viktigt att det lossnar även om de är tidigt än.

:laughing: :smiley: :sunglasses:

Träskogrill? :confused:

Håller me dig… :slight_smile:

Gissar att det inte kommer finnas några highlights från matchen. Någon som vet?

vi får hoppas på HVTV all access.

HV71 steppade upp i tredje och låg mycket närmare i pressspelet än tidigare vilket gjorde att man stängde ner Färjestad mycket bättre och skapade mer offensiv. Fin avslutning på matchen med lite fina HV-mål och Tedenshow!

Gick man ner på folk inför sista?
Saknade både Thörnberg och Persson

Mattias Tedenby inblandad i 2 PP mål idag varav 2+1 från hans klubba idag. Idag spelade han precis på det sätt jag velat se honom i PP. Han styr spelet med sin rörlighet och öppnar upp för olika varianter.

Tänk er Tedenby som spelfördelare som Davidsson var, Thuresson styr vänstersidan och är redo för one-timers från tedenbys sida men även från lehtonen likt oveckin. , Önerud framför kassen på styrning och returer.
Ljungh cirkulerar på samma högersida som Teden där man släpper puck till varandra. Lehtonen täcker blålinjen och fördelar puck åt båda håll och är redo för one-timer när läge ges. eller vandra in och skjuta.

ljungh agerar one-timer på sin sida om läge ges, Tedenby är den spelare som ska va lite mer i rörelse och fördela spelet när det är stillastående. han kan även åka in i banan och skjuta dragskott från kanten eller lägga upp styrningar åt önerud. eller leta one-timer passningar.

Svårt att förklara med ord, kolla på denna video så förstår ni hut Thuresson ska vara oveckin iaf. bäckström är Tedenby Mike Green eller om det är Carlsson på är Lehtonen
youtube.com/watch?v=1oclxRmKXpY

eller denna PP video youtube.com/watch?v=PLRTdtQnrlc

Kan man se målen någonstans?