Hej, jag insåg att någon haft kul med mitt konto senaste tiden. Om de bara är jag som fått läckt lösenord eller hela sidan vet jag inte, bytte här och andra ställen för säkerhets skull.
Väl mött framöver och nu hoppas vi på vidare lyft i tabellen så säsongen blir trevligt i stort
Sånt här ser vi såklart allvarligt på, men det finns inget som tyder på att forumet har haft en läcka. Skulle du vilja utveckla lite mer vad som hänt? I PM går bra ifall du inte vill ta det publikt.
Fortsatt följt HV under juletider men inte skrivit här på forumet så vän som brukar va smygbesökare utan att skriva slog larm om att min profil skrivit helt uppåt väggarna här på forumet.
Så suttit ett tag nu och ändrat mina inlogg på massa olika sidor för att slippa fler negativa överraskningar helt enkelt.
Därav va jag snabb och ville varna övriga forumet samt be om ursäkt för senaste tidens galenskap profilen haft för sig. Skymta allvarliga faktafel i Alsings sida tex.
Så från riktiga RJ vill jag be om ursäkt för profilens härjande då de vart lite väl galet och smaklöst i min smak.
God fortsättning på julen och gott nytt år på er alla =)
Exakt. Unika och såklart helst komplexa lösenord till varje tjänst eller sida man registrerar sig på är A och O för att slippa sånt här.
En annan bra grej är att då och då ta en koll på haveibeenpwned.com för att se ifall ens uppgifter kan finnas i någon publicerad dataläcka. Man kan också ha en bevakning på sin mailadress där så att man får ett mail ifall ens uppgifter dyker upp.
Ja det borde mods se enkelt om det är en annan IP som ditt konto skrivit från. Jag var hemma hos en vän en gång vi kollade på match var inloggad på hans wifi båda skrev på forat fick direkt meddelande jag hade två konton från en mod,med detta sagt mods har stenkoll!
Jag har också blivit prankad av en kompis för ca 25 år sedan som var inne på forumet och raggade loss. Inget större bekymmer då. Men kanske någon vän som haft kul på din bekostnad?
Behöver ju inte låna din mobil eller dator för logga in på ditt konto dock. Eller hur menade du? Kan ju varit någon i Habo som loggade in eller vad som.