Ursäkt till sussan (flytta om det ligger fel)

Jag försökte skicka dig ett pm men det fungerade inte så jag skriver det här istället.

Hej jag vill be om ursäkt till dig för hur jag uttrycker mig. Det är inget personligt och handlar inte om dig som person även om det kanske kan tolkas så. Jag är ganska klumpig på att uttrycka mig rent allmänt. Och i text är det svårare att se personen bakom och ha hänsyn till känslor.
Du är säkert en jättefin människa och jag är tacksam över att det finns såna lojala fans som dig. Som gör att HV71 alltid har en chans att komma tillbaka. Utan dig med flera så hade vi varit i Skellefteås situation med miljoner i back pga att fans sviker.

Vi håller på samma lag och det är det viktiga.
Mitt problem är att jag grottar ner mig totalt och därför går proppen ibland och jag kan låta jätteotrevlig.
Det är därför det är tur att det finns fans som du. Som är raka motsatsen och försöker sprida positivitet i dom mörka stunderna.

Så var snäll och godta min ursäkt. Det är bara åsikter kring ishockey. I verkliga livet så så skulle du ha min fulla respekt.
Och jag tycker om dig. Du är ett HV71 fan. Bästa.

Jag ska försöka tänka mer på hur jag uttrycker mig framöver då jag fått kritik för det.
No hard feelings från min sida. Ni är HVfans här. Jag gillar er alla :slight_smile:

Tack, det var gulligt.

När mina “proppar går” över HV är det oftast bara de där hemma som får höra det, även om jag lyckats få en varning på forumet.