www.finestjkpg.se

Nu är den uppe och i rullning. Förhoppningsvis kommer vi att uppdatera mer frekvent än tidigare år. Har ni tips och tankar om ämnen så skriv gärna det eller känner ni att ni vill gästblogga så dra ett PM. Vi förbehåller oss dock rätten att neka blogginlägg som vi anser saknar kvalité. Tanken är givetvis inte att konkurrera med detta forum då vi kommer att lägga fokus på det som sker på läktaren istället för isen.

Må väl och stöd HV71!

Det var på tiden!

Nytt inlägg ute på bloggen!

finestjkpg.se/

Trevligt!

Bloggen är uppdaterad!

Klipper in följande från matchtråden mot VLH 17/9;

Många påståenden här utan något som helst belägg.
För oss som inte har pejl på läget vore det på sin plats med underlag för sådana påståenden.
Vi kan inte få en vettig debatt om man kan slänga ur sig vad som helst utan att behöva backa upp det.

Ang mitt inlägg så finns det printscreens. Men vet inte om det är så lämpligt att slänga upp här?

Om det hjälper debatten samt inte bryter mot någon lag så är det klart värt att ladda upp det.

Håll er till ämnet i tråden killar!

Den här tråden handlar om finest blogg. Är det något från bloggen ni vill diskutera ska ni citera bloggen först.
Har tagit bort OT inlägg men inga varningar är utfärdade.

Det kommer att komma i ett av blogginläggen framöver.

Förövrigt är bloggen uppdaterad idag.

Varför skulle det varit aktuellt med varningar här?
Är det f.ö du som kommenterat på finest, eller är det någon som använder samma namn som dig?

En mer relevant fråga är varför du ifrågasätter att forumets regler inte skulle vara applicerade här?
Upprepade OT inlägg, efter en första varning, kan leda till varningar.

Det är jag som kommenterar på bloggen. Varför behöver du ställa den frågan när de bakom bloggen är anonyma?

Då förstår jag varför du raderade mina frågor till Edvin och hotar med avstängningar.

Tyvärr verkar du inte förstå att jag raderade allas OT inlägg, även hans frågor till dig.

Ni får jättegärna diskutera alla frågor som rör Hv71 Marcus, men gör det i rätt tråd och på rätt sätt.
Gå gärna igenom våra regler en gång till om du känner att du behöver färska upp minnet.

Nej det är klart jag inte förstår det, och mitt minne är väldigt dåligt.
Rätt tråd och rätt sätt var det, misstänker att alla inte har samma uppfattning om vad det innebär.
Jag ställde frågor om saker som tagits upp på finest till Edvin, vad var felet?
Det heter även HV71, inte Hv71.

Har redan skrivit svaret på din fråga, läs ovanstående.

Ovanstående bryter mot följande regel:

3.4 Agera inte språkpolis
Kommentera inte andras sätt att skriva som till exempel felstavningar, särskrivningar eller grammatiska felaktigheter offentligt.

Har redan uppmanat dig att gå igenom våra regler för att uppdatera dig.
Det här är det sista svaret på dina ordningsfrågor jag tar i denna tråd då den blir sönderryckt. Vidare diskussion kring våra ordningsregler samt admins/moderatorers agerande tas via PM.

Tack för varningen!
Tycker du kan läsa texten nedanför, sedan kan du redigera bort mitt namn.
Tack på förhand.

“Personuppgiftslagen (PUL) gäller på en webbplats som denna där grundlagsskydd saknas vilket innebär att det är förbjudet att utan samtycke behandla personuppgifter, speciellt i samband med yttranden eller annan framställning som kan upplevas som kränkande eller nedvärderande. Tänk på att alla inte har samma uppfattning som dig om vad som är kränkande.
Som personuppgift räknas all slags information som direkt eller indirekt kan hänföras till en fysisk person som är i livet. Några exempel är namn, personnummer, adress, telefonnummer, anställningsnummer, bilnummer, bilder med mera.
Tänk på att även uppgifter rörande enskilda firmor är personuppgifter som regleras av PUL, detta eftersom en enskild firma alltid ägs av en enda fysisk person.”

Opps detta borde även skribenterna i finest ha i åtanke…

Vad har hänt med den här bloggen? Minns att jag brukade uppskatta att läsa om sånt som skedde runtomkring i samband med bortamatcher osv.

Finns sidan kvar på nån annan adress? Är kul för oss som mest är på sittplats/ cmore supporters att följa hardcorefansen.