Youtube-tråden med SM-GULDEN

En samling av några minnesvärda matcher i youtube-format. Enjoy!

SM-guldet 1995 - hela matchen

SM-guldet 2004 - hela matchen

SM-guldet 2008 - hela matchen

SM-guldet 2010 - hela matchen

SM-guldet 2017 - hela matchen

Bonus:

Avancemanget till SHL - hela matchen

13 gillningar
4 gillningar

Tusen tack!!!

Jag la upp final 5 från 1995 precis.
Hela matchen.

Vet ej om det är intressant för er.

Jag har även denna på DVD (likvärdig kvalitet, dock så har jag inte klippt bort reklamavbrott och sånt på den), samt en mp4-fil på 2.13gb med samma version som finns på min youtube.

Om någon skulle vara intresserad av detta för arkivering (bara ha tillgängligt på datorn eller bränna dvdn till skiva så att ni har den sparad så skicka ett PM så kan jag skicka en länk till min drive där ni kan ladda ner det).

5 gillningar

Shit, detta är the holy grail :slight_smile:

Tackar!

1 gillning

Nu ligger @shadyjamyt 's 95-klipp uppe i listan.

Vi saknar nu endast 2008 för att ha alla matcher samlade.

1 gillning

Jag kan fixa 2008 också efter Hockey-VM åt er.

7 gillningar

Såja, tack vare @shadyjamyt finns nu samtliga, hela matcher, på youtube för HVs SM-guld.

Senaste uppdateringen är match sex 2008, se trådstart.

4 gillningar

Nån som hqr intervjun med oscar sundh. Efter guldet 2010, tror det var med Freijd. ? En legendarisk intervju!!
Har letat men hittar inte.

Är det när han säger att han aldrig trodde att HV skulle vara intresserad av honom? :smiling_face_with_tear:

Exakt.

Har gjort en unlisted playlist åt er som ni bara hittar om ni har länken till den.
HV71 unlisted playlist

Jag kommer att lägga in grejer som är relaterat till HV71 i den (fulla matcher, dokumentärer eller speciella klipp som intervjuer eller inslag).
Det är en del matcher mellan Färjestad - HV71 genom åren där och det är inte bara matcher där Färjestad vinner.
Kommer inte att lägga in intervju-klipp från FBK-spelare från möten mellan Färjestad - HV71 under säsongerna utan jag kommer bara lägga fulla matcher eller HV-relaterade klipp som kan vara intressant för HV-supportrar.
En del videos av det som ligger i playlisten är “unlisted” så ni hittar inte de genom att söka via Youtube.

Den andra videon i playlisten la jag upp tidigare idag, det är en 1h20m lång video med intervjuer, highlights och så vidare, den heter HV71 - Drömmar Om Guld (är inte 100% säker på allt innehåll då jag inte klarat av att se hela då den finalserien fortfarande svider!) - den kan dock säkert vara trevlig för HV-supporters att se.

Men som sagt, kommer inte lägga in något som inte har direkt med HV71 att göra i den playlisten så ni slipper som sagt de korta FBK-klippen från matcher som jag lägger upp under säsong - är det däremot någon intervju med någon i HV71 från ett möte med Färjestad som jag lägger ut så lägger jag in den där.
Så spara om ni vill, men nu har ni den i alla fall.
Ska försöka fylla på med lite matcher som inte bara är mellan Färjestad - HV71 också.
Mötet mellan AIK - HV71 där HV71 låg under med 7-2 i tredje perioden men tog ikapp och vann på straffar finns där dock, även premiären mellan HV71 - Djurgården 2011 efter den tragiska olyckan med Stefan Liv, han hyllas med en tyst minut innan matchen där.

URL till playlisten:
https://www.youtube.com/watch?v=Ai9fWoFe7E4&list=PL1MPJNX5hTw3Fh2Av5fF2FmKcoMqw-vCs&index=1

EDIT:
Kommer fylla på playlisten med playout-serierna mot Oskarshamn samt Modo.
Om det önskas någon annan match från den gångna säsongen (24/25) så skicka bara ett PM till mig så kan jag fixa den.

19 gillningar

Du är en hjälte!

4 gillningar