Hade Nubben värvat någon med Dylans meriter tror jag vi hade gått bananas . Med det sagt så har ju Evertsson lyckats förr….så vi får se.
Moras norrmän kommer bli kul att följa i höst oavsett om det är i Mora eller de klubbar de redan är klara för.
Trots att FBK gjorde en kanonsäsong i serien med skadade målvakter bryter dom med ikonen Pelle Prestberg. Luktar krav och vinnarmentalitet lång väg. Inga ryggdunkar.
Tedenby klar för Brynäs. Källa Brynäs hemsida.
Helt sjukt. Var tvungen att gå dit och se med egna ögon.
Ouuch!! Häll på att skita på mig, skräms inte sådär!
Jaha det stämde ju tydligen. Då får vi önska Tedenby lycka till i sin fortsatta karriär
En annan Tedenby förvisso.
Det där vae elakt
Högberg lämnar LHC!
Underbart, då tappar de ju x antal placeringar i ligan!
Det unnar man inte minst Högberg själv, så bra som han spelat. Oerhört hög nivå match efter match, hoppas han får chansen på riktigt i NHL.
Den absolut bästa silly nyheten för HV
Högberg är utan tvekan den viktigaste spelaren för sitt lag i hela SHL.
Galet tungt tapp för lhc!
Verkligen, har för mig statistiskt sett den gångna säsongen så va LHC sämst i ligan försvarsmässigt dvs målchanser osv men räddades orimligt mycket av ligans bästa målis i Högberg, får de inte in någon i samma kaliber vilket känns omöjligt lär de droppa ett antal placeringar bara på det, vilket inte låter helt fel i mina öron
OM vi är på jakt efter en tilltänkt mv-etta har vi iom Högbergs flytt ytterligare en konkurrent.
Anton Levtchi klar för Luleå ser ut att va en väldigt fint nyförvärv. Tikka klass nästan.
Satt och läste lite på Örebros forum för att se om de hade info om Bromé (svar nej) och såg att det pratades om att en viss back, Seppälä, skulle in i deras första backpar med ett annat förväntat nyförvärv Quenneville. Blev lite förvånad över om VÅR Seppälä plötsligt blivit friskförklarad och skrivit på för ÖHK?
Insåg senare att det rör sig om AHL-spelaren Peetro Seppälä. (De verkar för övrigt inte vara släkt)