Ångest är vår arvedel,
i första perren var nästan allt fel,
i andra inte heller mycket hopp,
men jäklar, efter tre, slut med flaggan i topp!
Alltså igår var en pärs, men med det slutet är allt got!
Ångest är vår arvedel,
i första perren var nästan allt fel,
i andra inte heller mycket hopp,
men jäklar, efter tre, slut med flaggan i topp!
Alltså igår var en pärs, men med det slutet är allt got!
Försökte kolla, men efter första perioden och 0-2 så gick det inte längre. Kollade resultatet kl. 21:20, det kändes som sm-guld och nattsömnen var räddad.
Glad jag fortsatte kolla
Vi är just nu åtta lag inom sex poäng i tabellen. Rent logiskt bör det finnas flera supportrar från olika lag som känner ångest inför en eventuell plats 13 eller 14.
En kamp vi vinner på ren rutin…
Vågar inte ens tänka på hur man skulle må vid en förlust på tisdag. Vinn bara vinn
Jag har supermycket ångest redan nu. Känner att man inte kan slappna av förrän efter matchen.
Går det skepp rätt åt h*vete så kommer man inte kunna slappna av. Det vill jag lova.
Nja, jag kan bli så besviken efter en förlust nu för tiden att hjärnan typ automatiskt tvingar sig själv att tänka på något roligt istället.
Samma här. Fruktansvärt jobbigt. Vill bara att matchen ska vara över och att vi har 3 p.
Man får se det som att ingen kan anklaga ett antal klubbars fans för att SHL bara är en lång serielunk i väntan på slutspel. Spänning får vi fanimej. Så det räcker och blir över. Sen många år tillbaka. Nån som minns när vi hade sista serielunksmatchen? Var hittar vi den matchtråden? Hur lät det då?
Jag skulle ge ganska mycket för att få uppleva seriematchlunk en grå och mulen tisdag i januari.
Spänning upplever jag gärna om den består i att ta sig vidare i slutspel eller ej. Inte kval.
Men… några av matcherna under vår fina streak i december kunde jag för första gången på flera år njuta av kul hockey.
Fy satan, man känner sig bara uppgiven nu. Märkte hur irriterad jag blev under kvällen igår.
Undrar om man inte måste intala sig själv att det inte är hela världen om det blir hockeyallsvenskan. Hemska tanke, men vad kan man göra?
Nu behöver vi ju inte vara oroliga att vår tränare lämnar om vi åker ur i alla fall.
Och så blir vi med en massa skitdåliga kontrakt.
Försöka se det positiva osv osv?
Jaha idag kan säsongen ta slut. Sen är det bara att gå och vänta. Bitter försmak inför ikväll.
Ikväll gick topplocket här hemma. Bara verbalt men ändå. Var inte uppskattat av barn och fru. De tycker jag behöver söka hjälp. Har nog rätt. Tack HV! Sponsrar ni? Jag har sponsrat er sedan 1990-talet. Dags att betala tillbaka. För på isen gör ni det inte.