Årlig kostnad för forumet

Har personligen inte varit värst aktiv på forumet denna säsong men är såklart inne och läser och uppskattar dess existens.
Har ingen aning om vad den årliga kostnaden är men eftersom några enstaka personer, dels håller ordning samt bekostar allt från egen ficka, tänkte ja att vi som vill iallafall borde vara med och visa vår uppskattning genom att dela på kostnaden.

Va sägs?

Jag puttar gärna in några kronor, någon admin kanske kan sätta upp ett paypal-konto, eller liknande?

Ja absolut inga problem. Nån hunka eller så kan man väl alltid avvara för en god sak.

Kör ba!

Verkligen!

Vi tackar för ert intresse om detta och återkommer!

Ni hade visst glömt bort priserna för tipset, men det var nu fixat så se till att ta tag i det här nu!
Det förtjänar ni, att slippa betala (allt) själva.

HV själva finansiera priserna.

Stort tack för din omtanke chinobar. Sånt uppskattar jag/vi verkligen.
Stor tumme upp.

I’ll be damned…

Jag blir glad att folk är beredda att casha in till forumet. Ska kolla på nån eventuell lösning för hur vi ska göra om folk vill bidra. Omkostnaderna är ju inte speciellt höga idag, men bidrag mottages givetvis tacksamt - för pengar kan ju leda till vidareutveckling av sajten, bättre servrar etc.

Hej igen alla. Nu har jag betalat ytterligare ett års drift av forumet och har gjort ett överslag att jag personligen lagt ut ca 1000-1500 kr totalt för forumet ur egen ficka under de två åren det här forumet har existerat. Det är inga jättepengar men jag tar ändå tacksamt emot om nån vill donera en krona eller två till fortsatt drift.

Det går att donera pengar via paypal på daniel.ekman@ihh.hj.se
Eller via swish i mobilen till 0706848920.

Om ni nu vill donera en liten slant så skriv gärna ert forumnick som avsändare så jag vet vem det kommer ifrån så kan jag sätta ihop en tacklista så småningom :slight_smile:

Tack på förhand!

De äldsta trådarna på detta forum jag kunde hitta var från Sep 2012, så denna upplaga av forumet har funnits i ganska precis 2 år då antar jag.
Jag swishar över en tjuga per år, håll till godo, och tack för den tid ni lägger ner ni Admin och Mods!

Ja, det stämmer bra det! Och tack! :slight_smile:

Och inget 2-årsjubileum alltså… dåligt! :wink:

Okej, då har man betalat avgiften till North Banks och en hundring till forumets fortlevnad.

Hoppas att alla kommer ihåg det. :smiley:

Tack!
FORZA sussan.

Finns forumet i “mobilformat”?

Absolut jag uppskattar detta forumet MYCKET och pytsar gärna in med en liten summa för att hålla det vid liv.

Finns redan en tråd.

Nu tycket jag att vi alla bidrar till Hvforumets fortlevande. Tack!
viewtopic.php?f=3&t=495&start=60

Hej alla forummedlemmar.

Från och med idag så övergår det ekonomiska ansvaret för denna plattform från Dekman till mig själv.
Är det någon som känner att de vill bidra ekonomiskt till detta forum så har jag ett förslag:

Skänk en gåva till forskning på celiaki! istället för att kasta pengarna i sjön genom en gåva till mig (jag är urkass med det ekonomiska, impulshandlar allt från träskruv till atlantångare). Märk gåvan med HV71fans.se, så blir det lite knorr på grejorna :smiley:

Min dotter blev nyligen diagnostiserad med celiaki (i folkmun gluten-intolerans), så just denna forskning blir aningen “personlig” för mig men även för henne naturligtvis. Dottern är självklart stolt medlem i HV71!

Jag vill även passa på att tacka Dekman för den administrativa och ekonomiska insats han gjort över åren. Tack som fan!
(PS. Det går ju även att fortsatt swisha Dekman för att kompensera för allt han lagt ut under åren, om man hellre vill det)

1 gillning