Åttondelsfinal 1: HV71 - Linköping HC

Jag hoppas på MASSOR av stolpe in :smiley:

Tröjan är på, ölen i handen, Let’s do this!

Tänk om Ullström blir en Önerud i slutspelet :slight_smile:

Nervöst värre…

Ska bli skønt nær matchen startar.

Hoppas vi ær med direkt. Tror førsta målet blir extremt viktigt.

Vi har inte vunnit en enda match nær vi kommer i underlæge efter førsta perioden i år.

Cmore är inte heller dem speciellt imponerade av Hv:s backuppsättning. Nu hpppas vi att laget lyfter spelar enkelt och visar diciplin.

Jag är så nervös att jag har ont i magen, hjärtat säger HV, hjärnan säger Silverköping…HV måste vinna ikväll, Figren och Stenis måste kliva fram, BP måste höjas, PP likaså. Zanetti och Styrman måste spela enkelt, Lindbom och tränartrojkan måste våga förändra om spelet inte fungerar. Vill se Thörna Ullström och Teden leda laget, och att Persson är så elak som bara han kan vara…då kan det bli en trevlig kväll :slight_smile:

Ehh trams, Tycker laget är riktigt på gång nu äntligen, så hade jag inte förtroende för laget tidigare, så börjar jag få betydligt mer nu. Tror det kan gå ganska bra faktiskt för HV. Tycker laget börjat hitta en sammanssvetsning precis lagom till slutspelet, när det gäller som mest. Håll utkik efter Thörna och Sundh idag gubbar, det är nu rävarna vaknar :smiley: :smiley: :smiley:

tedenby ser lika het ut som alltid :smiley:

Sandström är rätt val, men jag är ändå lite nervös för hans skull. Hoppas han kliver fram. Jag tror inte vi kommer vinna skotten med så mycket att vi kan ha en kass räddningsprocent…

Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV Kom igen HV

Vilken jävla stämning!!!

Matchtröjan är på nu kör vi!

Ser tomt ut på sittplats… Är det inte slutsålt?

Slutspelsmatch och långt ifrån fullsatt. Vad fan?

Usch och fy fan. Wærn halkar och vips frispelad silverspelare.

Första skottet? :frowning:

Å hv spelar fel… 0-1… Försvarsspelet…

HV får inte igång något ordnat spel och LHC pressar hårt. Första skottet på mål går i mål. Usel start. Mem inte oväntat. Det var så här jag fruktade att det skulle se ut.

Drömstart.

Kom igen Hv!

skit i helvete… :imp:

felval av Wärn, skall ju ta pucken åt andra hållet…