Pinsamt se hur Örebro beter sig… Verkligen ingen stolthet när de gång på gång försöker skada våra spelare, men nu slipper vi se dom på ett tag! VI ÄR I KVARTSFINAL! Det har varit en tung säsong men vi når i alla fall kvarten känns kanon! Får HV FHC tror jag chansen är nästan 50/50. Saik 75/25 fördel saik självklart =P
Precis samma som jag känner , får vi FHC så har vi chansen att gå ända till semifinal… Så Heja Brynäs , inte ofta jag säger det , men wtf :mrgreen: . BTW första matchen jag å farsan har på oss hv tröjorna när man inte e på plats ,så det blir nog fortsättning med det . Även om jag jobbar kväll så kommer jag fortsätta med det iaf … ÅH HÅVE BLÅ SHALALALALALALA
Riktigt skönt att vinna och vinnas stort. Tror laget kommer gå in med bra självförtroende, oavsett vilka vi får. Dock, som boende i Göteborg hoppas jag på Frölunda så jag kan se ett par matcher live.
Att Vitaluoma (tror jag det var) inte fick något mer (iallafall en extra tvåa) för sina slag upp o Thörngrens ansikte när linjedomarna håller fast honom är dåligt av domarna. Men därefter, maken till att skämma ut sig har jag inte sett. Petr Zamorsky bör räkna med att börja nästa säsong avstängd ett par matcher, Anttilas kontrakt går ju ut men om han är kvar i Sverige så lär han ju också börja avstängd. Riktigt äckligt att se deras fega beteende. Klubba (2 gånger!) upp i skrevet är inte fint. Och sedan Anttila, om man vill ha en fight och slänga handskarna får man se till att den andra är med på det. Att bara slänga handskarna och börja veva utan att ens motståndare ens är redo är riktigt fegt.
Menmen, nog gnällt över Örebro! Vi är i kvartsfinal, och även om det tar emot så får jag nu säga “Heja Brynäs!” på måndag!
Man brukar säga i ett slutspel att man ska glömma föregående match och bara se framåt. Det tycker jag inte HV71 borde göra. Se tillbaka på säsongen hur dåliga vi har varit och se sen på denna matchen hur roligt det kan vara att spela ishockey när alla kämpar och ger 100%.
Kan man minnas detta, ja då kan vi gå långt.
Jag är tacksam att jag fick se denna matchen på plats och hatten av för er HV71. Tack!
Känner en fantastisk stolthet över laget ikväll. Så jävla kul att se matcher när man får känslan av att ALLA vill avgöra och bidra. Playoff-Thörna är fantastisk att beskåda!