Åttondelsfinal 2: Linköping HC - HV71

HV har redan skjutit fem skott på mål. Oj oj oj! Wow!

Bosse Ahl ser samlad ut, inga kor på isen.

Men klar skillnad på HV jämfört med i måndags. Dags att hitta rätt snart.

VARFÖR I HELVETE FÅR JAG LHC-REKLAM. RRRÖÖÖÖFVA!

I kvällens match tycker jag det är överstyvt - markera ordentligt. Mycket bra.
Glöm inte att svinet Sylvegård startade både ikväll och i måndags.

Vad hade Lance Ward gjort med Sylven, förutom slängt en över högsargen upp till nån äcklig klack.
Vägen fram dit ser vi en Brutal Blå Bulldozer

Riktigt gämnt ysh

Marc Zanetti har ett stort HV-hjärta.
Såg ni hans reaktion vid senaste målet(hans) och hur han markerar, framförallt ikväll.

UNDERBART ATT SE.

Såja, PP är ju lika med mål. gött.

Exakt såhär ska Hv spela.
Hårt, aggressivt och många puckar mot mål.

Hur svårt kan det va?

Jag tror stenlund har problem med innerörat :unamused:

Omg pp

Men hv vi kan inte stå still å spela pp !

PW räddar igen :wink:

Bättre än senast, men det är inte mycket som kuggar i i HV egentligen. Det som skapas är på eget initiativ och enmansshow.

Där kom det… Pw å hans returer.

Ysh ysh ysh

FAN!!! :imp:

ARSCHLOSCH :imp: :imp: :imp:

HV är ju liksom inte ens tvåa på pucken i egen zon! Alla står som kor och bara tittar på i nån sorts förhoppning om att ”någon annan” ska göra jobbet… och där kom 1-0.

Kört, säsongen över, total passivitet i egen zon.

Å vad lätt det ser ut…