Åttondelsfinal 2: Linköping HC - HV71

Är rädd att HV kommer lägga för mkt energi på Sylvegård, spela hårt och småfult, men inga onödiga utvisningar.

Jobb.

Pappa undrar om du har en teve nånstans där uppe i skogen?

eliteprospects.com/player.php?player=346977

Hugo Alnefeldt backup till PW 16 år. Wow Snacka om målvaktsproblem.

Jag har iPad men i övrigt är det fattigt!

Kriga!

PW - en räddning.

Snyggt!

Den andra var tveksam :blush:

Onödigt tedenby…

Tedenby visar vägen.

för helvete… vaddddd???

FN–

Passningsspelet är ganska svagt från HV i inledningen.

pinsamt domaren.

Gå på kropp Teden…så onödigt med klubban :angry:

PW simmar men hittar flytkudden :laughing:

PW har det lite kämpigt i upptakten.

Han tar sina egna returer iallafall. Så länge han gör det får han släppa returer.

Precis.