Dysso
18 Januari 2025 17:40
1
Nu närmar det sig - ny forumfest i Örebro! Vem är taggad? Gick ju oerhört bra sist och var väldigt trevligt att träffa gänget (@lejacques @jordfelsbrytare @Kalle @Narkefan @Diabolics @Micke87 @The_Wall )
Jag tänker rulla dit i alla fall, måste bara styra upp en biljett. Någon som har koll på hur man köper via NBS om man inte ska åka med upp?
2 gillningar
Fuck, blir lite svårt för mig denna gång… landar i sverige mitt på dagen den 24e…
1 gillning
Jag kan inte heller tyvärr. Hade varit för jäkla kul, men vi kan väl redan nu lova varandra att vi kör denna Örebrosamling säsongen 25/26
1 gillning
De lägger ut biljettlänk för medlemmar ungefär en vecka innan, och sen någon dag senare för allmänheten.
1 gillning
Hör ju inte hemma i den här tråden men säger ändå FUCK!!! Ska på leif o billy på rondo den 25:e
1 gillning
Jag kollar med familjen och ber om att få återkomma i ärendet
1 gillning
Härligt initiativ igen @Dysso ! Jag är på. @kalle du är väl på? Kom igen @jordfelsbrytare och @lejacques !
2 gillningar
Ahhh fanns bara rullstolspaket kvar…
Dysso
19 Januari 2025 15:31
10
Släpps från NBS snart, det är en organiserad resa upp men de kommer inte fylla bortastå
1 gillning
Dysso
19 Januari 2025 15:33
11
Har någon rullstol så kör vi, jag kan vara ledsagare ;-)(jag råkade köpa fel biljetter i ivern, ska se om det går bli av med dom )
Jag är arbetsterapeut. Kan ta med mig en rullstol från jobbet å sätta dig i hehe
2 gillningar
Dysso
19 Januari 2025 19:15
13
Var i kontakt med NBS nu, de sa att biljetterna för bortastå borde komma upp på måndag eller tisdag.
2 gillningar
MC1971
20 Januari 2025 04:53
14
En perfekt match tidsmässigt men får tyvärr tacka
nej. Min mor fyller år plus att jag står inför flytt så behöver checka av det sista.
Tråkigt med tanke på att detta är forummatchen för året och jag och @lejacques pratade om denna match när han va i Jkpg senast.
1 gillning
Jag är på. Så länge biljetter till bortastå nu inte är slutsålda…
2 gillningar
Kalle
20 Januari 2025 20:35
16
Jag pusslar och pusslar, men lyckas tyvärr inte få ihop det denna gång.
2 gillningar
Dysso
21 Januari 2025 05:54
17
Det är dom inte, NBS hade 35 anmälda sist jag såg men sitter på alla biljetter, gäller nog att hänga på låset när de släpps dock
1 gillning
MC1971
21 Januari 2025 05:56
18
Kan man inte köpa en biljett via NBS redan nu och sedan möta upp utanför arenan? Är väl ganska vanligt vad jag förstått. För dem som inte bor i Jkpg. För att garantera sin plats
1 gillning
Dysso
21 Januari 2025 11:30
19
Fick ett meddelande från NBS nu om att biljetterna ska finnas via Örebros hemsida, där står det slutsålt. Jag hade mailat och kollat. Jag fick tag i en biljett via min felbokning som de hjälpte mig med, de svarar snabbt (biljett@orebrohockey.se)
1 gillning
Fyboda
21 Januari 2025 11:35
20
Jag åker upp med några vänner och ligger över på Scandic. Syns gärna för en öl i baren
2 gillningar